Ţi-e dor de ţară? Campania care alină dorul românilor din diaspora

15 iulie 2016   Parenting

Campania PegasDor le oferă românilor din străinătate ocazia de a se bucura din nou de lucrul de care le e cel mai dor de acasă, dar şi şansa de a câştiga biciclete Pegas

Mai devreme sau mai târziu,pe toţi ne ia dorul de casă. Indiferent cât de împlinită şi interesantă e viaţa pe-afară,tot e ceva la care ţinem şi pe care nu-l găsim decât la noi în ţară. Acesta este motivul pentru care,în perioada 12 iulie – 15 august,Pegas dă startul campaniei globale #PegasDor,prin care românii din diaspora se reîntâlnesc cu lucrurile de acasă,de care le este cel mai dor.

Românii din străinatate sunt invitaţi să se înscrie în campania #PegasDor în 4 paşi simpli:să se filmeze,nu mai mult de 1 minut,lângă un obiectiv-emblema din oraşul în care sunt stabiliţi în prezent,să se prezinte şi să spună de ce lucru le e cel mai dor din România,iar apoi să încarce filmul de maximum 60 de secunde pe www.pegasdor.rosau pe Instagram,cu hashtag-ul #pegasdor.

Jucăria sau mâncarea preferată,la tine acasă

Fie că e vorba despre o jucărie din copilărie,un album foto sau de mâncarea preferată gătită de mama,românii din străinătate au astfel ocazia să se reîntâlnească cu ceea ce le stârneşte cel mai mult dorul de casă,împreună cu bicicleta copilăriei lor,Pegas.

Mai multe,în filmuleţ: 

  

#PegasDor îi invită pe românii aflaţi în România să transmită mesajul campaniei mai departe către familia şi prietenii lor din străinatate.

După data de 15 august,Pegas va aduce celor trei câştigători ai campaniei acel lucru din România de care le era cel mai mult dor,împreună cu o bicicletă Pegas.

Mai multe