Iată ce implică antrenamentul de forţă şi cum se face corect:

Nu este necesar echipament

Începe cu exerciţiul fizic – flotări, genuflexiuni şi alte exerciţii de acest gen -, care te ajută să construieşti masă musculară. Încălzirea te ajută să faci mai uşor restul antrenamentului. Poţi folosi şi alte elemente de recuzită, cum sunt elasticul, mingea, bara. Diversitatea te ajută să lucrezi mai bine muşchii corpului.

Greutăţi libere

Greutate liberă înseamnă că greutăţile nu au fost ataşate la o maşină. Poţi începe antrenamentul de forţă cu câteva gantere. Trebuie să păstrezi întotdeauna un echilibru între adăugarea sau eliminarea greutăţii. Adică, nu trebuie să exagerezi dar nici să lucrezi în van (degeaba).

Maşina de greutate

Majoritatea maşinilor de greutate vizează doar un singur muşchi. În ciuda faptului că maşina de greutate nu poate oferi o mişcare naturală ca greutatea liberă, în schimb ea te ajută să-ţi îmbunătăţeşti rezistenţa.

Cât de des ar trebui să te antrenezi?

Odihna este foarte importantă pentru creşterea masei musculare. Pentru rezultate mai bune, lucrează fiecare grupă de muşchi de două ori pe săptămână şi repetă antrenamentul complet pe întregul corp de 2-3 ori pe săptămână.

Cum începi un astfel de antrenament?

Începe întotdeauna antrenamenul de forţă încet, pentru că este posibil să te confrunţi cu durere şi febră musculară la început. Începe cu încălzirea, apoi foloseşte greutăţi sau gantere uşoare şi învaţă mişcările corecte. Odată ce corpul începe să se obişnuiască, adaugă mai multă greutate. Dacă mergi la o sală de sport, acolo ţi se vor da instrumentele necesare pentru antrenamentul de forţă.


Credit foto: www.4k-wallpaper.net