Studiile arată că dacă renunţi la 100 de calorii la fiecare masă,în decursul unui an slăbeşti cinci kilograme. Tentant,nu-i aşa?

La micul dejun

În locul cafelei aromate cu frişcă,alege una cu lapte degresat şi astfel,vei începe dimineaţa în forţă. De asemenea,transformă laptele cu cereale bogate în fibre în mic dejunul tău preferat. Dacă simţi nevoia să mai schimbi din când în când meniul,alege o omletă cu bacon şi nu cu cârnaţi. Astfel,numărul caloriilro va fi mai redus.

La prânz

Dacă nu ştii ce să alegi,optează pentru o salată cu ton şi brânză degresată sau pentru un sendviş cu pui la grătar. Sunt foarte săţioase şi nici nu au număr mare de calorii.

Un alt truc la care poţi apela este să renunţi la brânză,în special cea grasă (caşcaval sau telemea) şi să o înlocuieşti cu roşii sau castraveţi. Bea apă ori de câte ori îţi este sete şi renunţă complet la băuturile carbogazoase,întrucât au foarte mult zahăr.

La cină

În cazul în care nu poţi refuza o felie de pizza,alege să mănânci doar mijlocul feliei,în detrimentul marginii formată din multă pâine. Obişnuieşte-te să consumi carne de pui,de curcan sau peşte  în locul celei de porc. Adaugă o garnitură de orez sălbatic sau fasole verde. Cina de seara va fi una sănătoasă,săţioasă dar şi uşoară.