Acum, tot ce trebuie să faceţi este să aflaţi cum să profitaţi de aceste beneficii care vă pot schimba viaţa. Vestea bună este că aveţi o mulţime de opţiuni atunci când vine vorba de exerciţii. De la cursuri de fitness şi echipamente cardio la antrenamente de forţă şi alte activităţi recreative, beneficiile timpului de gimnastică sunt nesfârşite. Aşadar, încălţaţi-vă perechea preferată de adidasi pentru femei şi să începem!

Avantajele antrenamentelor la sală

Dacă aveţi un abonament la sală sau vă gândiţi să vă înscrieţi la una, cel mai important lucru de reţinut este că trebuie să-l utilizaţi. Avantajele antrenamentelor la sală sunt că oferă mai multe moduri diferite de a face mişcare, aşa că mersul la sală în fiecare zi nu trebuie să devină plictisitor şi plictisitor.

Departamentul de Sănătate şi Servicii Umane recomandă adulţilor să obţină minimum 150 de minute pe săptămână de intensitate moderată sau 75 de minute pe săptămână de activitate aerobă de intensitate viguroasă. În plus, ar trebui să includeţi două sau mai multe zile de exerciţii de întărire a muşchilor care implică toate grupele musculare majore.

La început, acest lucru pare probabil mult. Cu toate acestea, dacă împărţiţi acele minute pe parcursul unei săptămâni, veţi vedea în curând cât de uşor este să le încadraţi, mai ales dacă mergeţi la sala de sport în fiecare zi.

Tipuri de antrenamente la sală

În funcţie de dimensiunea sălii de fitness, este posibil să aveţi tot ce aveţi nevoie sub un singur acoperiş pentru a beneficia de avantajele minunate ale antrenamentelor la sală. Aceasta include:

  • Echipament cardio. Majoritatea sălilor de gimnastică găzduiesc câteva piese diferite de echipament cardio, cum ar fi căţărători de scări, maşini de vâslit, biciclete rotative, biciclete culcate şi benzi de alergat. Atâta timp cât sunteţi sănătos şi puteţi participa la majoritatea tipurilor de exerciţii, luaţi în considerare alternarea acestor aparate cardio pentru a obţine 30 de minute de exerciţii cardio, de la trei la cinci zile pe săptămână.
  • Antrenament de forţă. Mergând în sala de greutate cel puţin două până la trei zile în fiecare săptămână vă va ajuta să vă menţineţi muşchii puternici, oasele sănătoase şi vă va permite să vă controlaţi greutatea. Concentraţi-vă asupra antrenamentelor pe tot corpul, cu exerciţii pentru fiecare dintre principalele grupe musculare.
  • Cursuri de fitness. Accesul la cursuri de fitness de grup este unul dintre avantajele antrenamentelor la sală. Nu numai că obţineţi beneficiile exerciţiilor de pompare a inimii, de construire a muşchilor, dar vă atingeţi şi motivaţia şi încurajarea de a lucra cu alte persoane.
  • Alte activităţi recreative. Unele facilităţi mai mari oferă activităţi recreative suplimentare, cum ar fi înot, racquetball, baschet, pickleball sau o pistă interioară. Luaţi în considerare schimbarea câtorva dintre aceste activităţi pentru antrenamentele cardio obişnuite.

Mersul la sala de sport în fiecare zi vă poate ajuta să vă îmbunătăţiţi sistemul cardiovascular, să vă consolidaţi muşchii, să vă menţineţi greutatea, să vă sporiţi sănătatea mintală şi să reduceţi şansele că veţi dezvolta alte condiţii de sănătate.

Exerciţiul zilnic vă întăreşte inima şi îi permite să pompeze mai eficient cu mai puţină tensiune. De asemenea, vă menţine tensiunea arterială şi nivelul zahărului din sânge în intervalul normal şi vă menţine nivelul de colesterol sub control. În plus, poate ajuta la gestionarea simptomelor depresiei şi anxietăţii.

Antrenamentele zilnice la sală vă pot reduce, de asemenea, riscul de a dezvolta anumite afecţiuni, cum ar fi diabetul de tip 2, sindromul metabolic şi osteoporoza.

Fiţi conştienţi de suprasolicitare

A ajunge la sală în mod regulat poate face minuni pentru sănătatea dvs. Cu toate acestea, prea mult lucru bun poate avea şi efecte negative, mai ales dacă nu sunteţi atent.

Dacă faceţi exerciţii zilnice, asiguraţi-vă că acordaţi atenţie oricăror semne şi simptome ale antrenamentului excesiv, inclusiv oboseală excesivă, scăderea performanţei, probleme cu somnul şi leziuni recurente. Dacă observaţi că se întâmplă aceste lucruri, ar putea fi timpul să vă evaluaţi antrenamentele şi să scădeţi numărul zilelor în care mergeţi la sală.

@unsplash