3. Consumul de cartofi dulci ne oferă un boost de energie atunci când avem nevoie. O porţie de 100 de grame conţine până la 25 de grame de carbohidraţi complecşi, 3.1 grame de fibre, 25% din cantitatea zilnică recomandată de mangan şi 564% din cantitatea zilnică recomandată de vitamina A. Organismul îi digeră încet, ceea ce îi face să fie o sursă constantă de energie.

4. Ouăle sunt alimente săţioase care ne ajută să căpătăm energia de care avem nevoie pentru întreaga zi. Sunt bogate în proteine, iar asta înseamnă că reprezintă o sursă constantă şi susţinută de energie. De asemenea, conţin leucină, un aminoacid ce stimulează nivelul de energie.

5. Ciocolata neagră. S-a dovedit că antioxidanţii din cacao au multe beneficii pentru sănătate, cum ar fi creşterea fluxului de sânge în întregul corp. Acest lucru ajută ca oxigenul să ajungă la creier şi muşchi, îmbunătăţindu-le funcţiile. Ajută la reducerea oboselii şi îmbunătăţirea stării de spirit. Ciocolata neagră conţine, de asemenea, compuşi stimulatori, cum ar fi teobromina şi cofeina, care s-au dovedit a spori energia. E important să nu o consumăm în exces şi să alegem variante fără zahăr adăugat, cu peste 70% cacao pură.