Scorţişoara este un condiment foarte comun în bucătăriile din întreaga lume. Este adăugată în multe prăjituri,chiar şi în unele piureuri. Totodată,este foarte recomandată în medicina naturală pentru tratarea diferitelor probleme de sănătate.

Un studiu a arătat că persoanele care sufereau de diabet zaharat tip 2 şi care au adăugat 6 grame de scorţişoară la dieta zilnică,timp de 40 de zile,au reuşit să scadă nivelul glicemiei cu 29 % la fiecare pacient.

Cum ajută scorţişoara la reducerea nivelului de colesterol rău:

Scorţişoara este foarte eficientă în lupta cu colesterolul rău,lucru dovedit şi în urma studiului,unde a avut ca rezultat o reducere între 7 şi 27 % a nivelului decolesterolrău.

Iată cum să consumi scorţişoara:

Scorţişoara este un condiment care poate fi consumat în diferite moduri. Îl poţi adăuga în prăjituri,băuturi,sau pur şi simplu,poţi face un ceai delicios pe care să-l bei.

Primul pas în a face acest ceai este de a fierbe o cană de apă,apoi adaugi o linguriţă de scorţişoară pudră sau un baton în ea. Apoi,acoperi cana şi o laşi pentru câteva minute ca să facă infuzie. Îndulceşte-l cu o lingură de miere înainte de a-l bea.

O altă modalitate plăcută de a consuma scorţişoară este prin adăugarea în cafea,sucuri,cereale,sau orice altă băuturăpe care o bei pe parcursul zilei.

Scorţişoara este foarte uşor de găsit,şi este,foarte ieftină. Aşadar,nu există niciun impediment pentru a nu te bucura de proprietăţile benefice pe care le are asupra organismului. Recomandate sunt batoanele,deoarece reţin mai bine proprietăţile şi sunt mai concentrate,decât cea pudră.

Chiar dacă scorţişoara este foarte bună şi pentru slăbit,dar şi pentru a menţine sub controlul nivelul glicemiei şi al colesterolului,nu înceta să iei medicamentele prescrise de medic. Aceasta doar completează tratamentul medical.