Îţi dă o stare de bine

Dansul combate în mod eficient stresul şi îţi dă o stare de bine, care te ajută să tratezi grijile de zi cu zi cu mai multă detaşare. Totodată, dansul reprezintă o activitate socială, prin intermediul căreia cunoşti oameni şi formezi prietenii. Şi, pentru că studiile au arătat că legarea relaţiilor pozitive cu cei din jur duce la creşterea stimei de sine, dansul poate să fie alegerea ideală pentru starea ta de bine.

Previne bolile cardiace

Mai multe studii au demonstrat faptul că persoanele cu insuficienţă cardiacă au reuşit să-şi îmbunătăţească respiraţia prin intermediul dansului. Eficienţa cursurilor regulate de dans s-a arătat şi prin îmbunătăţirea ritmului cardiac, ceea ce poate ţine departe bolile de inimă. 

Te scapă de kilogramele în plus

Dansul este modalitatea prin care poţi antrena toate grupele musculare, cu un efort minim şi cu zâmbetul pe buze. O oră de dans arde în jur de 400-500 de calorii. Astfel, prin această activitate îţi îmbunătăţeşti condiţia fizică, îţi tonifici musculatura şi arzi grăsimea în exces, slăbind armonios.

Întăreşte sistemul imunitar

Efortul fizic depus prin dans creşte numărul de leucocite, scade nivelul hormonilor de stres şi creşte temperatura internă a corpului, ceea ce previne dezvoltarea bacteriilor. Astfel, prin dans, imunitatea ta va avea o rezistenţă mai mare şi organismul tău va ţine bolile departe.