Mazărea este mai uşor de digerat decât fasolea şi cerealele şi este complet lipsită de alergeni,spre deosebire de cereale,produsele din soia şi produsele lactate.

Saţietate

Una dintre principalele beneficii ale proteinei ​​din mazăre este că după ce o vei consuma,te vei simţi sătulă. Are un aport perfect de aminoacizi,care transmite corpului tău că este plin şi că nu mai trebuie să mănânce.

Fier

Proteina din m​​azăre este o sursă mare de fier pentru vegani şi vegetarieni. Dacă optezi pentru varianta pudră (şi nu din boabele de mazăre propriu-zise) ai grijă să alegi întotdeauna un produs de înaltă calitate,deoarece altfel,beneficiile nutriţionale nu vor mai fi la fel.

Uşor de digerat

Proteina din mazăre este uşor de digerat,deoarece nu seamănă deloc cu cea obţinută din cereale sau fasole. De asemenea,nu produce gaze şi balonare ca majoritatea altor pulberi de proteine​​,din lactate sau soia.

Pierdere în greutate

Deoarece proteina obţinută din mazăre are,la rândul ei,proteine​​,este lipsită de grăsimi şi săracă în carbohidraţi,poate fi perfectă pentru cei care-şi doresc să scadă în greutate.

Poţi înlocui micul dejun cu un smoothie la care adaugi o cantitate de proteină (praf) din ​​mazăre,​​în loc de iaurt sau proteine din lapte​​. Vei observa cum scapi de kilogramele nesuferite şi,în plus,vei avea satisfacţia că foloseşti un produs ​​obţinut din legume,nu de origine animală.


Citeşte şi:

Tipuri de foame şi moduri în care le putem controla

Principalele cauze ale foamei excesive