Pe aceeaşi temă:

Slăbeşte fără să te înfometezi

Ce-ţi taie pofta de dulce?

Exerciţiul fizic regulat,împreună cu o dietă echilibrată şi bogată în calciu,sunt cele mai bune metode de a slăbi. Potrivit unui studiu recent,un consum zilnic de 800 mg de calciu te ajută să-ţi menţii greutatea.

Previne acumularea grăsimilor

Calciul este recunoscut pentru faptul că ajută la arderea grăsimilor. Persoanele care îşi asigură doza zilnică necesară din acest mineral sunt mai puţin afectate de variaţiile mari ale greutăţii corporale. Un studiu recent a arătat faptul că adolescentele care luau suplimente de calciu cântăreau mai puţin,iar procentul de grăsime din corp era redus decât în cazul celor care aveau o dietă deficitară în calciu.

Alimentele naturale,cele mai sănătoase

Pentru a obţine rezultatele dorite,este important să consumi calciu din alimente naturale,nu din produse de origine vegetală sau din suplimente alimentare. Alimentele care conţin din plin acest mineral sunt laptele,legumele verzi,fructele,brânzeturile şi ouăle. Aceasta deoarece calciul acţioneză în legătură cu celelalte componente nutritive existente în produsele lactate şi face posibilă arderea grăsimilor.

Îţi dă energie

Urmând o dietăbogată în calciu,nu numai că îi oferi sistemului osos mineralele necesare pentru o funcţionare optimă,ci vei obţine formele pe care le doreşti. Calciul reglează apa prezentă în celule,facilitează eliminarea acesteia din organism şi îţi dă energia de care ai nevoie să faci mişcare în timpul zilei.