Ana Maria Brânză, campioana olimpică la scrimă, susţine asociaţia Casiopeea începând cu luna iunie a acestui an. Asociaţia organizează încă din 2010 Maruşuri şi Cursa Roz pentru supravieţuitoarele cancerului de sân din România.

Evenimentele anuale sunt destinate strângerii de fonduri cu scopul achiziţionării şi donării de proteze mamare externe, femeilor care au suferit o mastectomie.

Pe lângă o carieră cu adevărat inspiraţională în sportul de performanţă, Ana Maria Brânză este cunoscută şi pentru implicarea ei în cauze umanitare. Sportiva susţine un centru pentru copii autişti şi este implicată în campanii ale căror rezultate sunt direcţionate către cauze sociale.

„De când îmi pot aminti m-am raportat la viaţă prin sport şi mişcare. Îmi sunt cunoscute momentele dificile, sentimentul că nu mai poţi continua, precum şi rezilienţa cu care te încăpăţânezi să te agăţi de speranţă şi să lupţi. Sigur, greutăţile cu care se confruntă femeile care trec printr-o mastectomie sunt mult mai profunde. Nimeni nu trebuie să lupte singur, cu toţii avem nevoie să fim sprijiniţi şi să sprijinim, la rândul nostru. De aceea sunt mai mult decât fericită să fiu alături de aceste femei. Susţin asociaţia Casiopeea şi voi alerga la Cursa Roz din 30 septembrie pentru ele. Lansez o invitaţie către toată lumea să se alăture acestei cauze importante”, a declarat sportiva.

Anual, 8.000 de femei sunt diagnosticate cu cancer de sân

Cancerul de sân este un tip de cancer extrem de răspândit în lume, iar România nu face o excepţie, din păcate. Dintre cele 8.000 de femei diagnosticate anual, 75% ajung pe masa de operaţie, din cauza depistării târzii.

„Atunci când eşti obligat să renunţi la o parte din tine eşti inevitabil marcat, atât fizic, cât şi emoţional. Sprijinul Anei Maria înseamnă mult pentru noi şi credem că împreună vom reuşi să ajutăm învingătoarele cancerului la sân să facă paşi decisivi către o recuperare completă”, declară dr. Marina Oţelea, Preşedinta asociaţiei Casiopeea.

Anul acesta Crosul Roz şi Marşul Casiopeea vor avea loc în data de 30 septembrie în Bucureşti. Cu fondurile strânse vor fi achiziţionate proteze mamare şi sutienele necesare purtării acestora. Până în prezent asociaţia Casiopeea a reuşit să ajute 1.970 de femei să intre în posesia protezelor şi accesoriilor necesare purtării acestora. Aceste evenimente au fost organizate începând cu anul 2010, numărul total de participanţi depăşind 19.000.


Evenimentul are loc cu sprijinul:

Sponsorilor: Kaufland, Groupe Renault, Michelin, Nestlé Fitness, Engie, Decathlon, Touch Communications, Rogalski Damaschin Public Relations, Borsec, L’Oréal Romania, Arta Grafica, Orange, Up România, Groupama Asigurări, Institutul Francez din Bucureşti, Ambasada Franţei în România.

Partenerilor: Crédit Agricole, Finexpert, Federaţia Română Sportul pentru Toţi, Camera Franceză de Comerţ şi Industrie în România, Kyralina, Liceul Francez „Anna de Noailles”, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, mediaTRUST.

Partenerilor media: Psychologies, Click! Sănătate, Click! pentru femei, RFI România, CSR Media, Sănătatea de Azi, Femeia, Ioana, Mami, Femeia de Azi.

Detalii despre Cursa Roz, înscrieri şi activitatea Asociaţiei sunt disponibile pe www.casiopeea.org şi pe pagina de Facebook a evenimentului.