Şi sănătatea mintală poate fi afectată în cazul unei deficienţe de vitamine. Magneziul, seleniul, vitamina D - toate acestea sunt legate de tulburări mintale. Cu toate acestea, este dificil de ştiut care este efectul acestor vitamine asupra sănătăţii mintale, deoarece nu este un aspect pe care medicii de familie să-l testeze atunci când pacienţii au probleme de sănătate mintală. „Nu este ceva ce urmărim în mod obişnuit”, a spus medicul generalist britanic Rupy Aujla care a creat „The Doctor`s Kitchen”, un proiect care îi inspiră pe mulţi britanici să mănânce sănătos şi să vadă efectele medicale ale unei alimentaţii corecte. El a discutat recent şi despre legătura dintre demenţă, Alzheimer şi dietă. S-a concentrat asupra importanţei de a obţine suficiente vitamine din dietă pentru a fi sănătos din punct de vedere mintal.

Medicul Aujla a avertizat că dieta singură nu va ajuta la rezolvarea problemelor grave de sănătate mintală şi că oricine are îngrijorări legate de acestea ar trebui să meargă la un control la medicul de familie.

Schimbările de dietă pot duce la carenţe de fier şi oboseală

Nutriţionistul britanic Rosie Millen a discutat despre deficienţa de fier şi despre alimentele care combat oboseala şi durerile de cap. „Cea mai răspândită carenţă notabilă este cea de fier care duce la anemie”, a subliniat Millen. Tot ea a spus că există schimbările de dietă şi stil de viaţă pot duce la o carenţă de fier. „Multor oameni care îşi schimbă dieta şi renunţă la carnea roşie li se întâmplă acest lucru”, a spus ea. Cantitatea necesară zilnic şi care este recomandată este de 14,8 mg pe zi pentru femei şi 8,7 mg pe zi pentru bărbaţi.

Citeşte şi:

După 22 de ani de anxietate şi depresie, actriţa Kristen Bell a încercat ciupercile halucinogene. Cu ce efect?

Ce alimente pot îmbunătăţi starea de spirit

Seleniul a fost asociat cu tratamentele pentru depresie şi ajută la reducerea simptomelor. Îl poţi procura din nuci, ficat, cereale integrale. Vitamina D poate ajuta la îmbunătăţirea stării de spirit. Petrece mai mult timp afară în timpul zilei şi include în dietă ou, peşte gras. Şi antioxidanţii pot ajuta la reducerea simptomelor tulburării de anxietate generalizată. Aceştia se găsesc în citrice, ouă, lactate, ficat de vită. De asemenea, te ajută să ai o bună stare de spirit alimentele care conţin acizi graşi Omega-3, zinc, vitamine din complexul B, proteine şi probiotice.