Dacă urmezi o cură de detoxifiere sau dacă îţi doreşti să mănânci mai uşor şi mai sănătos,poţi înlocui carnea la gratar,cârnaţii sau mezelurile cu alimente precum:soia,ciuperci,fasole,linte sau năut. Şi deserturile devin mai sănătoase dacă mănânci alune de pădure,fistic,nuci,migdale sau caju. Fructele uscate sunt,de asemenea,o alegere inspirată.

Soia,un aliment minune

Salatele cu boabe fierte de soia sunt delicioase şi se prepară foarte uşor. Mai mult,le poţi pasa şi poţi face o pastă delicioasă şi sănătoasă pentru întreaga familie. O poţi mixa cu verdeaţă (ceapă verde şi mărar),ulei de măsline,sare şi piper şi obţi un antreu numai bun de mâncat la prânz.

În plus,boabele de soia conţin multe proteine şi fibre necesare digestiei. De asemenea,dacă-ţi plac,poţi înlocui laptele,brânza şi caşcavalul cu produse din soia. Nu pentru mult timp,căci lacatatele sunt o importantă sursă de calciu pentru organism.

Fasolea şi ciupercile îţi dau energie

Fasolea conţine fibre şi carbohidraţi care te ajută să ai energie şi bună-dispoziţie pe tot parcursul zilei. Nutriţioniştii spun că ea echilibrează nivelul zahărului din sânge şi este o importantă sursă de vitamine,minerale şi fitonutrienţi. În plus,100 de grame de fasole asigură necesarul de proteine şi contribuie la scăderea colesterolului.

Ciupercile îţi asigură aportul necesar de minerale şi proteine. Acestea devin şi mai hrănitoare dacă sunt pregătite simple,fripte la tigaie cu verdeaţă şi condimentate cu puţin piper şi sare.