Pilates pentru forţă şi stabilitate

Dacă ai probleme cu spatele sau vrei să îţi îmbunătăţeşti postura corpului, fă zilnic pilates. Mobilitatea ta va creşte şi te vei relaxa în acelaşi timp. Nu există un moment potrivit pentru a face acest gen de activitate, căci este potrivit la orice oră a zilei. Mişcările sunt lente, bazate pe coordonare şi pe menţinerea posturii pentru câteva secunde, ajutând muşchii să se alungească şi să se definească frumos, diferit faţă de antrenamentele de forţă.

Yoga, accent pe respiraţie

Respiraţia este vitală pentru organism şi dacă nu este realizată corespunzător, te poate îmbolnăvi. Oxigenarea deficitară, adică prea scurtă, îţi poate provoca stare de ameţeală, indigestie şi poate avea efecte nefaste asupra sistemului cerebral. Yoga te va ajuta să respiri profund, din diafragmă, îţi va oxigena celulele şi te va ajuta să îţi eliberezi mintea de griji şi de gânduri negative. Totodată, vei resimţi o stare de calm interior, însă şi înfăţişarea corpului va avea de câştigat, căci unele posturi sunt destul de solicitante, bazate pe izometrie

Ce alegi?

În funcţie de nevoile tale, poţi practica una dintre aceste activităţi extrem de relaxante sau le poţi îmbina. Atât yoga, cât şi pilates au câteva elemente în comun, şi anume atenţia acordată momentului prezent, executarea lentă a mişcărilor, întinderea şi relaxarea musculaturii şi starea de bine pe care ţi-o dau. Încearcă-le pe amândouă şi vezi care ţi se potriveşte mai bine.