Iată ce substanţe nutritive nu trebuie să îţi lipsească din dietă când vrei să îţi tonifici musculatura:

Proteine

Proteinele sunt esenţiale pentru sistemul muscular. În acest sens, trebuie să alegi cele mai bune surse de proteine pentru a-i oferi corpului substanţele nutritive de care are nevoie. Carnea roşie conţine o cantitate mare de proteine, însă ea trebuie evitată deoarece creşte riscul de afecţiuni cardiovasculare. Pe de o parte, carnea albă (curcan, pui) şi peştele sunt doi înlocuitori buni ai cărnii roşii. Pe de altă parte, ouăle furnizează proteine datorită albuşului, deoarece gălbenuşul are o concentraţie mai mare de grăsime. Prin urmare, prepară o omletă din două albuşuri şi un gălbenuş, de exemplu.

Grăsimi

Grăsimile sunt o hrană esenţială pentru organism. Cu toate acestea, este recomandat să se limiteze aportul la cantităţile necesare. Grăsimile sănătoase se găsesc în produse precum uleiul de măsline, alune, peşte, avocado, seminţe de floarea-soarelui sau de susan.

Carbohidraţi

Printre sursele cele mai bune de carbohidraţi pentru a obţine rezultate în această dietă pentru tonifierea muşchilor sunt fructele proaspete şi legumele, fie brute, fie fierte sau în shake-uri. Poţi include cerealele integrale, cartofii.

Meniul tradiţional din dieta care tonifică musculatura

Mic dejun: două felii de pâine prăjită cu brânză, la care poţi adăuga miere.

Prima gustare: un pumn de nuci sau un bol de fructe.

Prânz: 100 gr de piept de pui la grătar (peşte) cu legume.

A doua gustare: un iaurt cu nuci.

Cină: supă-cremă sau omletă.


Credit foto: www.food.ndtv.com