Dietele stricte nu sunt soluţia pentru a slăbi pe termen lung, motiv pentru care îţi recomandăm să încerci această dietă simplă, care este extrem de permisivă. 
 
Potrivit csid.ro, în timpul acestei diete trebuie să respecţi cu stricteţe planul alimentar, care presupune trei mese principale şi două gustări.
 
Este, de asemenea, indicat să mănânci carne albă şi peşte, dar şi fructe şi legume, iar salatele ar trebui să le asezonezi doar cu suc de lămâie, sare şi piper.
 
Meniu dietă de vară: 
 
Ziua 1
 
Mic dejun: apă caldă cu lămâie, ouă fierte şi sparanghel
Prânz: cartofi dulci cu legume la grătar
Cină: supă thailandeză cu creveţi
 
Ziua 2
 
Mic dejun: apă caldă cu lămâie, omletă şi somon afumat
Prânz: porumb copt alături de salată şi suc de lămâie
Cină: pui cu curry
 
Ziua 3
 
Mic dejun: apă caldă cu lămâine, prune şi mix de seminţe
Prânz: salată cu creveţi
Cină: legume cu curry
 
Ziua 4
 
Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi smoothie cu pere şi fructe de pădure
Prânz: omletă cu spanac şi roşii
Cină: salată Niçoise
Ziua 5
 
Mic dejun: ouă poşate cu spanac şi ciuperci la grătar
Prânz: somon la cuptor cu salată
Ziua 6
 
Mic dejun: salată de fructe proaspete
Prânz: salată cu mango şi creveţi
Cină: piept de pui cu suc de lămâine şi mix de ierburi, servit alături de broccoli
 
Ziua 7
 
Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi salată de fructe cu seminţe de dovleac
Prânz: legume la grătar cu salsa
Cină: somon la abur cu coriandru
 
Evident, nu uita ca în timpul dietei, dar nu numai, să bei cel puţin doi litri de apă pe zi. Te va ajuta să sporeşti arderile şi să ajungi la numărul de kilograme pe care-l doreşti.