Alimentele pe care le consumăm pot influenţa aspectul fizic, nivelul de energie, sănătatea şi, implicit, calitatea vieţii, mai ales pe măsură ce înaintăm în vârstă. Avantajul alimentaţiei sănătoase este că unele nutrimente din alimentaţie pot încetini apariţia semnelor premature de îmbătrânire, cum ar fi pielea uscată. Este important de reţinut că aceste alimente nu te vor face mai tânără, ci să arăţi şi să te simţi mai bine, pe măsură ce anii trec!

Struguri roşii. Coaja strugurilor conţine resveratrol, o substanţă antiinflamatoare care ajută la menţinerea aspectului tânăr al pielii. Potrivit Men’s Fitness, această substanţă poate ajuta la repararea daunelor pielii cauzate de radiaţiile UV.

Turmeric. Folosit pe scară largă ca şi condiment, turmericul ajută la prevenirea leziunilor pielii cauzate de îmbătrânire şi de expunerea la soare.

Lămâie. Deoarece în compoziţia sa se află Vitamina C, lămâia contribuie la producerea de colagen, substanţă care susţine fermitatea pielii. În plus, lămâia este bogată în antioxidanţi.

Rodie. Acest fruct conţine antioxidanţi puternici, care ajută la prevenirea daunelor cauzate de nivelurile ridicate de zahăr şi, de asemenea, protejează pielea de razele ultraviolete.