Avocado

Acestfructse află în topul cu alimente-minune care luptă împotriva balonării. Conţinutul său bogat în potasiu – mai mult ca banana – fac ca avocado să fie un remediu eficient pentru eliminarea excesului de sodiu din corp.

Are o textură cremoasă şi înlocuieşte perfect untul din sandvişuri,ca să nu mai vorbim că salatelor le dă un gust excepţional.

Mai mult,îl poţi folosi la prepararea unui smoothie delicios,plin de substanţe nutritive.

Ananasul

Ştiai că ananasul era în secolele XVIII şi XIX considerat simbolul prieteniei şi al ospitalităţii? Ananasul,însă,are multe proprietăţi pentru sănătate.

Spre exemplu,acesta conţine enzime numite bromelaine,care au efecte binefăcătoare pentru sistemul digestiv. Astfel,ananasul poate reduce simptomele neplăcute ale balonării şi indigestiei.

În plus,acest fruct conţine multe fibre şi este o sursă importantă de antioxidanţi.

Sparanghelul

Cunoscut ca fiind un diuretic natural,sparanghelul aduce efecte pozitive şi în problemele de digestie,cum sunt balonarea şi senzaţia de gaze în intestin.

Această legumăeste bogată în fibre,ceea ce o ridică pe o poziţie superioară în topul cu alimente benefice pentru un tract intestinal sănătos.

Fenicul

Legumă tot mai des întâlnită pe mesele românilor,feniculul este o sursă importantă de antioxidanţi,uleiuri esenţiale,vitamine,minerale şi fibre. Toate ambalate într-un singur produs.

Ştiai că seminţele de fenicul previn balonarea şi favorizează absorbţia şi digestia substanţelor nutritive din mâncare?

Este un motiv destul de bun pentru a te bucura din plin de gustul feniculului,fie că-l adaugi la o salată,îl combini cu un iaurt sau cu fructe de mare proaspete.

Ghimbir

Ghimbirul este unul dintre cele mai consumate plante aromatice din toată lumea.

Fie că îl foloseşti la condimentarea mâncării sau în compoziţia dulciurilor,ghimbirul are proprietăţi benefice pentru digestie,ameliorând sau chiar înlăturând probleme de digestie,cum ar fi balonarea,flatulenţa şi senzaţia de meteorism.