Născută în 1961, Rea Ann Silva a crescut în Los Angeles, într-o familie modestă, cu origini latine. Silva şi-a dorit de mică să îşi găsească o ocupaţie ca să îşi ajute familia să ducă un trai decent. Conştientă de talentul său în materie de artă, Silva s-a înscris la Institutul de Design din Los Angeles, iar de acolo viaţa i s-a schimbat. În timp ce participa la cursurile de desen şi schiţe, Silva a fost nevoită să lucreze pentru a-şi suplimenta veniturile de trai. A primit o slujbă în vânzări de parfumuri, la un magazin universal. În cele din urmă, Silva a trecut la tejgheaua pentru produse cosmetice, ceea ce a deschis o nouă direcţie în viaţa ei. După ce a învăţat principiile aplicării machiajului, Silva a transformat aceste abilităţi într-o altă oportunitate de muncă mai bine plătită - machiajul pe vedetele de televiziune şi film.

De ce buretele pentru machiaj are forma unui ou

A muncit foarte mult pentru a-şi face un nume în această industrie. Filmarea în format HD a mărit orice defect sau pată de pe pielea artiştilor, acest lucru împingând-o pe Silva să se adapteze şi să încerce noi tehnici. A descoperit că, după ore de filmare, actorii ajungeau să aibă tone de machiaj pe faţă, iar prin mâinile sale treceau litri de fond de ten. Avea nevoie de un mod eficient şi precis pentru a aplica machiajul. A început să machieze cu simplii bureţi, dar, uneori, din cauza formei imprecise, bureţii nu puteau acoperi zone greu accesibile. A încercat să taie bureţii, în aşa fel încât, noul ajutor să se potrivească nevoilor ei. În cele din urmă, văzând în timpul fimărilor cum un actor mânca un ou, într-o scenă, şi-a imaginat cum ar fi dacă „buretele magic‟ ar avea forma oului respectiv. A realizat acest produs fără margini şi cu un vârf ascuţit care i-a permis să întindă machiajul uşor, pe toată faţa.
Mai târziu, Silva a participat la un curs de dezvoltare profesională, unde a învăţat o nouă tehnică - umezirea buretelui pentru un machiaj reuşit. Această combinaţie a revoluţionat întreaga piaţă de make-up. Imediat după ce a implementat acest truc, a observat că actorii cu care lucra, furau bureţii pentru că îşi doreau şi ei un aşa produs în trusa lor personală.

De la idee, la afacere de succes