În perioada de izolare, cele mai mari creşteri s-au înregistrat la produsele de igienă şi curăţenie, de peste 500% faţă de anul precedent. În paralel, pe măsură ce purtarea măştii a devenit obligatorie în spaţiile publice, un produs a banal a devenit un adevărat chilipir. Este vorba de elastic, care mai poate fi găsit pe unele site-uri cu termenul de ,,elastic pentru bani”.

Un alt produs care era aproape uitat este cântarul de bucătărie. Într-o epocă în care se promovează mâncatul în oraş şi firmele de catering, cântarul de bucătărie nu-şi mai găsea utilitatea în bucătărie. Odată cu pandemia însă oamenii au dorit să gătească acasă. După ce au golit rafturile magazinelor de drojdie şi făină, au cumpărat şi cântare.

Domeniul înfrumuseţării nu a fost dat uitării. Odată cu închiderea frizeriilor şi saloanelor de frumuseţe, oamenii au început să comande pe internet tot felul de aparate şi produse de îngrijire. În prim-plan s-a aflat aparatul de ras sprâncene. Aceste lame au fost folosite pe timpul carantinei chiar şi pentru ajustarea coafurilor sau a bărbii.

Printre cele mai excentrice produse s-au aflat păpuşile sexuale. Presa australiană scrie că în timpul carantinei vânzările lor au crescut cu 35%. Acestea arată de parcă ar fi reale, au diverşi senzori, care le fac să reacţioneze la atingeri, iar pielea din silicon are temperatura corpului uman.

Sursa foto: Instagram/ smartdollworld.com