Ai mâncat de toate:sarmale,salată de boeuf,cârnaţi,ciorbă şi câte şi mai câte... După toate acestea îţi doreşti un regim mai uşor,cate să te facă să te simţi din nou în formă. Înlocuind carnea cu soia,ciuperci sau fasole,iar deserturile pline de calorii cu alune de pădure,nuci,migdale sau caju vei putea să scapi de toxinele acumulate în perioada sărbătorilor de Paşte. Te mai ajută şi salatele din verdeţuri de primăvară.

Chifteluţele din soia îţi dau energie

Sunt delicioase şi prepară foarte uşor. Din boabe de soia fierte şi pasate. Le mesteci cu verdeaţă (ceapă verde şi mărar),susan,un ou si apoi le dai prin făină. Se pun pe teflon cu puţin ulei de măsline şi se servesc rumene cu garnitură de legume. Boabele de soia nu conţin colesterol,au multe proteine şi fibre necesare digestiei. De asemenea,poţi înlocui laptele,brânza,salamul si caşcavalul cu produse din soia. Sunt foarte hrănitoare şi sunt o alternativă sănătoasă şi pentru masa de seară.

La fel şi fasolea sau ciupercile

Iahnia,salata şi supa de fasole sunt ideale dacă vrei să înlocuieşti carnea din alimentaţie cu un element atât de nutritiv. Aceasta conţine fibre şi carbohidraţi care te ajută să ai energie pe tot parcursul zilei. Şi ciupercile îţi asigură aportul necesar de minerale şi proteine. Acestea devin mai hrănitoare dacă sunt pregătite simple,fripte la tigaie cu verdeaţă şi condimentate cu puţin piper şi sare.