Atenţie la alimente

Elimină din dieta ta zilnică produsele care reţin apa în ţesuturi. De exemplu,dacă vrei să-ţi subţiezi zona stomacului,evită băuturile carbogazoase,fasolea,varza şi guma de mestecat. Poţi consuma alimente care conţin proteine slabe şi legume fără amidon.

Elimină alcoolul

Băuturile alcoolice sunt un plus de calorii care se depun,mai ales,în jurul taliei. În plus,alcoolul activează „hormonul stresului”. Orice gram de alcool poate fi nociv atât pentru sănătate,cât şi pentru siluetă.

Spune NU fast-food-ului

Mâncărurile de tip fast-food conţin foarte multă sare,coloranţi şi conservaţi care înhibă metabolismul şi provoacă creşterea în greutate. Deşi ficatul are rolul de a detoxifica organismul,odată consumate aceste alimente,funcţiile organismului încep să stagneze. Exclude din dieta ta toate produsele semi-preparate pentru a-ţi ajuta corpul să elimine kilogramele în plus.

Citeşte şi:

Sfaturi de întreţinere pentru un abdomen tonificat

Alimente pentru un abdomen plat

Fă yoga

Exerciţiile de yoga stabilizează starea interioară şi corectează postura. De asemenea,practicată frecvent,yoga dezvoltă flexibilitatea corpului şi tonifică muşchii abdominali.

NU uita de exerciţii fizice

În fiecare zi,dedică 15-20 de minute exerciţiilor pentru abdomen. Vei vedea că după câteva zile,burta ta va căpăta un alt aspect,iar acest lucru va contribui la eliminarea kilogramelor în plus.