Mestecă încet

Dacă obişnuieşti să înfuleci mâncarea pe fugă,ai grijă. Un studiu al Universităţii din Rhode Island a demonstrat că femeile care au mâncat o porţie de paste în nouă minute au asimilat 646 de calorii,cu 70 de calorii mai mult decât cele care au petrecut aproximativ o jumătate de oră la această masă. Mestecând mai încet vei mânca mai puţin şi te vei simţi mai sătulă.

Fructele conţin mai multe calorii

Dacă înainte aveau aproximativ 80 de calorii,acum merele au ajuns la 130 de calorii. Motivul este unul simplu:merele din supermarket au devenit din ce în ce mai mari de-a lungul anilor. Din aceleaşi motive,piersicile nu mai au 40 de calorii,ci 60,iar portocalele au ajuns de la 70 la 80 de calorii.

Ce popcorn preferi?

Ce poate fi mai potrivit decât o pungă de popcorn făcut rapid la cuptorul de microunde pentru a acompania un film bun? Totuşi,ai grijă ce marcă de popcorn alegi. Există o mare diferenţă calorică între mărcile de popcorn existente,dar şi între aromele de popcorn de pe piaţă.

Exerciţiu de 30 de secunde

Un studiu recent al Universităţii McMaster din Hamilton,Ontario,a demonstrat că un truct simplu face exerciţiile la bicicletă mult mai eficiente. Timp de 30 de minute,alternaţi pedalările uşoare cu serii de 30 de secunde de pedalări rapide la fiecare patru minute.

Somnul

Adaugă o oră suplimentară de somn programului tău. Un studiu de la Harvard a demonstrat că,spre deosebire de cele care dorm şapte ore,femeile care dorm cel mult cinci ore pe noapte prezintă cu 32% mai multe şanse de a câştiga cel puţin 15 kilograme pe o perioadă de 16 ani.