Consumul unui anumit număr de calorii pe zi sau la o masă te  ajută foarte mult când vrei să scazi în greutate sau,pur şi simplu,să îţi menţii un stil de viaţă sănătos. Dar ce faci atunci când organismul tău îţi cere în continuare mâncare? Atunci când simţi nevoia de a consuma a doua porţie,foloseşte câteva trucuri care te ajută să aşungi senzaţia de foame.

Menta

Menta are un efect rapid si provoacă senzaţia de saturaţie pe care o doreşti. Chiar şi o bomboană sau un ceai de mentă îţi aduc efectul dorit.

Ridică-te de la masă

Este mult mai uţor să scapi de pofta de mâncare atunci când alimentele nu mai sunt în faţa ta. Atunci când consideri că nu mai trebuie să mănânci,ridică-te de la masă şi fă-ţi de lucru pentru a te concentra asupra altor lucruri.

Gustă ceva dulce

Uneori o simplă înghiţitură din ceva dulce poate marca finalul mesei. Însă,în loc să te îndrepţi spre prăjituri,încearcă să alegi ceva mai sănătos,eventual alimentele pe bază de apă care produc senzaţia de saturaţie.

Fă planuri după masă

Dacă ai cu ce să te ocupi după masă,îţi va fi mult mai uşor să te opreşti din mâncat. Nu trebuie neapărat să fie ceva important. Sarcini mărunte precum un apel telefonic către o prietenă sau pregătiri pentru a doua zi vor fi de mare ajutor.