Renunţă la carbohidraţi

Studiile au arătat că cel mai rapid mod de a scăpa de kilogramele în plus este prin renunţarea la carbohidraţi. Aşa că, măcar pentru o săptămână, renunţă la orez, paste, pâine, produse lactate şi anumite fructe care conţin carbohidraţi.

Carne slabă la fiecare masă

Carne slabă de pui fără piele, ouă, carne slabă de vită, fructe de mare, legumele şi tofu nu trebuie să-ţi lipsească în această perioadă. Include proteine la fiecare masă şi, vei vedea, senzaţia de saţietate va dura mai mult.

Nu uita de legume

Jumătate din ceea ce ai în farfurie la fiecare masă ar trebui să fie legume. Poţi opta şi pentru un fruct, însă niciodată pentru ambele în acelaşi timp.

Multe lichide

Fie că vrei sau nu să pierzi în greutate, lichidele sunt mai mult decât necesare. Majoritatea medicilor recomandă consumul a doi litri de apă pe zi dar, în funcţie de greutate, acest lucru variază.

Atunci când te deshidratezi corpul trimite semnale către creier care sunt cu uşurinţă confundate cu senzaţia de foame.

Hrană lichidă

E destul de greu să pierzi cinci kilograme în doar şapte zile, dar, sub supravegherea unui medic de specialitate, poţi alege să urmezi un program de detoxificare prin care să elimini toxinele şi să slăbeşti destul de rapid.

Sport

Alimentaţia echilibrată şi mişcarea sunt indispensabile în procesul de slăbit. 150 de minute de exerciţii cardio sau aerobic sunt necesare şi utile în acest sens.

Schimbă-ţi stilul de viaţă

Dacă maşina este singurul mod în care te deplasezi, atunci e cazul să renunţi la ea şi să încerci să mergi mai mult pe jos. E valabil şi pentru folosirea liftului!

Sursa foto: coach.nine.com.au