Ca unul dintre cei mai bine plătiţi actori din lume, Kevin Costner s-a bazat pe diverse surse pentru veniturile sale şi a făcut investiţii inteligente. Chiar şi atunci când ia decizii de afaceri, Costner îşi pune pe primul loc cariera în actorie.

Magnifica sa filmografie ca actor şi regizor a lui Costner a prezentat în mare parte spiritul culturii americane. Actorul nu este cunoscut pentru apariţiile pe marile ecrane, ci şi pentru contribuţia sa la lumea muzicii şi a afacerilor. Aşadar, să aruncăm o privire asupra diferiţilor factori care au contribuit la povestea de succes a talentatului actor, Kevin Costner.

Totul a început pentru Costner cu roluri minore şi reclame TV. A ajuns în atenţia publicului jucând în drama „Silverado‟ a lui Lawrence Kasdan, care s-a dovedit a fi un succes atât pentru marele public, cât şi pentru critici. După acest film, cariera lui s-a lansat, actorul a reuşit să fie văzut în blockbustere precum „Field Of Dreams‟, un film care a avut un box-office de 84 de milioane de dolari. Actorul a explorat, de asemenea, lumea regiei când a regizat şi a jucat în „Dansând cu lupii‟ (1990), care a strâns 424 milioane de dolari la box-office. În prezent, joacă rolul principal în serialul de televiziune „Yellowstone‟, în care este prezentată o familie de fermieri. Costner câştigă 500.000 de dolari pe episod. Va apărea în cel de-al patrulea sezon, care urmează să fie lansat pe 7 noiembrie 2021.

Costner şi-a clădit o carieră şi în muzică

În anul 2007, formarea trupei „Kevin Costner & Modern West‟ a marcat intrarea actorului în lumea muzicii. Trupa a avut un succes imens cu cele 4 albume şi a fost prezentă la multe festivaluri. Până în 2012, a avut şi turnee în Europa.

Trupa a lansat albumul „Tales From Yellowstone‟, inspirat de John Dutton, personajul lui Costner din serialul „Yellowstone”. Actorul a scris o serie de piese din perspectiva personajului, iar melodiile au fost incluse pe coloana sonoră a celui de-al treilea sezon al serialului difuzat în 2020.

Citeşte şi:

Şi starurile mai pun de-o „bişniţă“...

Actorul a fost imaginea mai multe branduri

Un ceasornicar austriac care vinde ceasuri în 130 de ţări, Jacques Lemans, l-a dorit pe Kevin ca ambasador al mărcii lui, în anul 2014. Aşa s-a colecţia Kevin Costner, iar campania a fost promovată de toate companiile aeriene, inclusiv Austrian Airlines, Qatar Airlines şi Air Berlin. Ceasurile din colecţia Costner au un preţ cuprins între 160 şi 440 de dolari, iar cel mai scump ceas este modelul KC-101A care conţine un cristal de safir la preţul de 2.320 de dolari. Vedeta a câştigat o parte considerabilă din vânzările ceasurilor.

A deţinut cazinoul Midnight Star

Timp de câteva decenii, Kevin a fost proprietarul unui cazinou numit Midnight Star din Dakota de Sud. Acesta are o valoare estimată de până la 6,2 milioane de dolari. Midnight Star a fost inspirat de rolul pe care Costner l-a avut în „Silverado‟ şi avea un spaţiu special pentru afişarea costumelor din film şi amintirile personale ale actorului legate de acea peliculă. Cu toate acestea, cazinoul a fost închis în 2017, iar Costner l-a vândut.

Şi-a făcut curaj să intre în afaceri

În 1995, Costner a cumpărat cu 24 de milioane de dolari „Ocean Therapy Solutions”, companie specializată în tehnologii de purificare a apei. A făcut o afacere profitabilă, având în vedere că British Petroleum le-a cerut serviciile pentru 52 de milioane de dolari. În plus, actorul a fost cofondator pentru alte două companii, WestPac Resources şi Costner Industries, care se concentrează pe tehnologii care separă petrolul de apă.

Costner a deschis şi un loc numit Tatanka, pe Ruta 85, cu exponate ale amerindienilor, magazine de suveniruri şi sculpturi în mărime naturală. Revenind la afacerile sale din industria divertismentului, Costner a co-fondat „Treehouse Productions‟ care a produs hituri precum „Dânsând cu lupii‟.