Ca orice dietă de slăbit, şi aceasta are o seri de avantaje, dar şi dezavantaje.

Iată care sunt AVANTAJELE:
• Fibrele sunt ingrediente care ajută la menţinerea în formă bună a sistemului digestiv.
• Alimentele care conţin fibre sunt bogate şi în carbohidraţi, necesari pentru a avea energie întreaga zi.
• Dieta cu ”fibre vegetale” este recomandată şi persoanelor care suferă de constipaţie, de diabet.
• Consumul de fibre duce la reducerea nivelului colesterolului
• Fibrele sunt cea mai bună sursă pentru a preveni apariţia bolilor cardiovasculare.

Acestea sunt DEZAVANTAJELE:
• Un număr mai mare de fibre vegetale introduse în dieta zilnică poate crea unele probleme digestive.
• Pot să apară balonări, gaze sau chiar dureri abdominale.
• Dieta NU trebuie urmată de persoanele care suferă de boli intestinale!

Alimentele bogate în fibre sunt:

  •  Cereale complete
  • Prune şi caise uscate
  •  Migdale şi nuci
  •  Fasole albă fiartă
  •  Gutui şi pere
  •  Mazăre
  •  Fasole verde
  • Morcovi
  • Spanac

Meniu săptămânal

LUNI
Micul dejun: o cană cu lapte (250 ml) cu cereale complete
Prânz: o porţie de fasole verde fiartă (300 grame), 100 grame piept de pui la grătar şi o felie de pâine cu secară
Cină: o salată de morcovi raşi cu ţelină, un iaurt fără grăsime, un măr şi două nuci.

MARŢI
Micul dejun: o banană, trei nuci
Prânz: o porţie de carne fiartă de pui (100 grame), o porţie de mazăre fiartă (200 grame), o felie de pâine neagră
Cină: o cană de lapte degresat cu cereale complete, trei prune uscate, o pară.

MIERCURI
Micul dejun: brânză de vaci degresată cu două felii de pâine de secară, o caisă
Prânz: o porţie de fasole bătută, o porţie de ficăţei de pui fierţi (100 grame), un măr
Cină: doi morcovi raşi, un iaurt fără grăsime, trei nuci.

Citeşte şi: Dieta cu iaurt şi cartofi. Slăbeşti 5 kilograme în doar trei zile

JOI
Micul dejun: o cană de lapte degresat cu cereale, caise uscate
Prânz: fasole verde fiartă cu brânză de vaci degresată, peşte la cuptor
Cină: trei migdale, o piersică, doi porumbi fierţi sau 200 de grame de boabe de porumb congelat (fierte).

VINERI
Micul dejun: un ardei gras umplut cu brânză de vaci degresată, o felie de pâine de secară, trei prune uscate
Prânz: o porţie de piept de pui la grătar, mazăre fiartă cu sos de roşii, o felie de pâine de secară, o pară
Cină: un iaurt fără grăsime, morcovi raşi cu ţelină, o gutuie, trei nuci.

SAMBĂTĂ
Micul dejun: o cană de lapte degresat cu cereale complete, patru migdale
Prânz: o pulpă de pui la cuptor, o salată de roşii cu ardei şi castraveţi stropită cu suc proaspăt de lămâie, o felie de pâine de secară, un măr
Cină: doi porumbi fierţi sau 200 de grame de boabe de porumb congelat (fierte), trei prune uscate, o pară.

Citeşte şi: Dieta cu pepene galben! Slăbeşti trei kilograme, în cinci zile şi elimini şi toxinele din organism

DUMINICĂ
Micul dejun: două felii de pâine de secară cu brânză de vaci degresată şi o roşie, o banană
Prânz: un piept de pui la grătar (150 grame), o porţie de fasole bătută, două roşii, o piersică
Cină: 200 de grame de mămăliguţă cu brânză de vaci degresată şi un un iaurt fără grăsime, trei migdale, două nuci.