Ridichea neagră are numeroase beneficii pentru sănătate, întrucât ajută la detoxifierea ficatului, iar conţinutul bogat de vitamina C sporeşte imunitatea organismului în ceea ce priveşte răcelile.

Vitaminele B şi E, fosforul, sodiul, potasiul, iodul, sulful, magneziul, fierul şi calciul, dar şi fibrele pe care le conţine reglează digestia.

Reţetă desert, fără zahăr şi făină. Prăjitura cu banane care nu îngraşă!

O cură cu ridiche neagră n-ar trebui să dureze mai mult de o săptămână, iar în tot acest timp ar trebui să ai un meniu bine stabilit.

Idei de meniu pentru dieta cu ridiche neagră:

Mic dejun:
- un ou
- un iaurt mic
- 100 grame brânză degresată
- legume crude, fierte sau la grătar oricât de multe doreşti
- 150 ml suc de ridiche neagră.

Dieta cu banane, în care trebuie să incluzi şi coaja. Nutriţionist: "Se consumă fierte"

Prânz:
- friptură din carne slabă (viţel, pui, curcan), peste ori carne fiartă
- legume crude în ce canditate doreşti.
- 200 ml suc de ridiche neagră.

Cină:
- 150 ml suc de ridiche neagră sau fructe exclusiv. De preferat este să alternezi: o seară suc, o seară fructe.