Dietă cu vinete pleacă de la un detaliu esenţial, scrie femeia.ro. În 100 g vinete sunt doar 23 kcal, adică o valoare infimă! În plus vinetele sunt săţioase, foarte gustoase şi extrem de versatile putând fi preparate în fel şi chip.

Citeşte şi: Gheorghe Mencinicopschi spulberă mai multe mituri despre alimentaţie: "Untul şi slănina nu îngraşă!"

Condiţia esenţiale în dietă cu vinete este că vinetele să fie consumate:

  • sub formă de salată clasică, dar fără maioneză (se poate înlocui maioneză cu puţîn muştar sau s epoate adaugă un dovlecel fiert sau copt); pune în salată de vinete mult pătrunjel – o face foarte gustoasă.
  • gătite la grătar şi asezonate cu usturoi, roşii sau ardei
  • gătite la cuptor, umplute cu legume (în special rădăcinoase – pastarnac, ţelină, ceapă)

Citeşte şi: Avertisment pentru cei care ţin post. Care sunt alimentele care te pot îmbolnăvi

Evita vinetele prăjite în ulei, pentru că s-a dovedit că atacă integritatea dinţilor şi alterează bună funcţionare a ficatului, mai scrie sursa citată. Dacă te-ai săturat de salată clasică de vinete cu ulei şi ceapă, amestecă în ea cubuleţe de roşii sau ardei, gogoşari sau 1-2 căţei de usturoi.