Rezultatele vor fi uimitoare dacă vei respecta regimul următor,compus din 2 mese pe zi şi două gustări. Acum,că eşti liberă poţi face 1 oră de mişcare pe zi – jumătate de oră mai alertă (dans,aerobic,alergare) şi jumătate de oră plimbări în aer liber.

Renunţă în aceste zile la lift,autobuz sau scara rulantă. Îţi poţi acorda premii de “bună purtare” pentru respectarea regimului ca de exemplu:o baie relaxantă cu uleiuri aromate,un mic cadou sau chiar o tunsoare nouă. După acest week end,vei reveni luni plină de viaţă la serviciu.

Prima zi
Dimnieaţa:

1 Shake preparat astfel:amestecă în blender 300 ml. de apă,5 cubuleţe de gheaţă şi înlocuitor de masă (proteine cu lapte;se găsesc la Herbalife sau Amway) cu gust de vanilie. Vanilia are darul de a inhiba pofta de mâncare.

Gustare:2 ouă fierte tari (se mănâncă doar albuşul)

La prânz:
-200 g piept de pui la grătar cu salată verde,ridichi,rădăcină de pătrunjel,morcov şi ţelină rase,amestecate cu sos vinegrette preparat astfel:2 linguriţe de oţet de vin,60 ml. de apă,1 linguriţă zeamă de lămâie şi o linguriţă de ulei. Presară deasupra mărar şi pătrunjel.

Gustare:10 migdale

Seara:
-200 g peşte file cu conopidă fiartă.
Ziua a doua

Dimineaţa:
1 Shake preparat ca mai sus.

Gustare:10 migdale

La Prânz
-200 g piept de pui la grătar cu salată verde,ridichi,rădăcină de pătrunjel,morcov şi ţelină rase,amestecate cu sos vinegrette preparat astfel:2 linguriţe de oţet de vin,60 ml. de apă,1 linguriţă zeamă de lămâie şi o linguriţă de ulei. Presară deasupra mărar şi pătrunjel.

Gustare:O salată preparată din 3 albuşuri fierte,¼ de cană de ţelină rasă,1 lingură de pătrunjel tocat,1 felie de şuncă de curcan tăiată bucăţele amestecate cu sos Dijon (preparat dintr-o lingură de miere şi o lingură de muştar iute).

Seara:
200 g file de peşte fript cu spanac fiert,tocat,amestecat cu 1 lingură suc de lămâie şi 1 linguriţă de ulei.

Ziua a treia
Dimineaţa:

1 Shake (preparat ca mai sus)

Gustare:2 albuşuri de ou fiert.

La Prânz

-200 g piept de pui la grătar cu salată verde,ridichi,rădăcină depătrunjel,morcov şi ţelină rase,amestecate cu sos vinegrette preparatastfel:2 linguriţe de oţet de vin,60 ml. de apă,1 linguriţă zeamă delămâie şi o linguriţă de ulei. Presară deasupra mărar şi pătrunjel.

Gustare:10 migdale

Seara:
200 de grame de ton din conservat în suc propriu,amestecat cu salată verde,5 măsline verzi,jumătate de ceapă roşie şi 1 linguriţă de ulei.

Ponturi:
-Adaugă piper mâncărurilor,pe lângă gustul bun,îţi vor accelera metabolismul.

-Bea cel puţin 2 litri de apa plată sau ceai de planteneîndulcit pe zi.


Sfaturi pentru a-ţi păstra silueta şi după încheierea dietei:

-Scoate din alimentaţia ta făina albăşi zahărul. Evită fructele dulci. În schimb,consumă legume la discreţie şi pâine de graham sau din făină integrală. Tot aşa,preferă orezul integral şi pastele făinoase din făină integrală.

-Ideal ar fi să renunţi la unt şi smântână. Dacă nu vrei asta,poţi proceda în felul următor. La masa la care consumi astfel de alimente,nu mânca pâine sau paste.

-Nucile, alunele sau migdalele te ajută să-ţi potoleşti foamea fără să te îngraşi. Ai grijă însă,alunele prăjite conţin foarte multe calorii. Consumă-le crude şi nesărate.

-Seara alege mâncare uşoară:fructe sau pâine prăjită.

-Dacă vrei ceva dulce,preferă ciocolata amăruie:are şi mai puţine calorii şi este şi mai sănătoasă.

-Continuă să faci sport– măcar câte 30 de minute de 3 ori pe săptămână.