Evită aceste subiecte de discuţie la muncă

1 78357 original jpg jpeg

Nimeni nu-şi doreşte o atmosferă tensionată la serviciu, de aceea e mai bine să eviţi să deschizi anumite subiecte care de obicei nasc controverse sau nu reprezintă interes. Pentru a păstra armonia, vorbeşte, în schimb, despre lucruri agreate de toată lumea, precum mâncarea, filmele sau muzica şi evită-le pe cele enumerate mai jos.

Politica

Acesta este probabil subiectul de la care pornesc multe certuri. Multe prietenii s-au stricat dezbătând subicte politice, din cauză că oamenii pot avea preferinţe şi păreri diferite, încât imagineză-ţi cum va fi dacă vei vorbi despre acest subiect cu colegii de muncă. Discuţiile aprinse pot apărea uşor atunci când vrei să îi prezinţi partenerului de discuţie argumentele prin care îţi susţii opţiunea politică. Aşadar, cea mai înţeleaptă decizie este să alegi alte subiecte, ca să nu te cerţi inutil cu colegii.

Viaţa sexuală

Niciodată, dar absolut niciodată nu povestii detalii picante legate de viaţa ta intimă. Tocmai de aceea este intimă, pentru a nu avea toată lumea acces la ea. Nu există niciun motiv pentru care cineva ar trebui să cunoască ce faci împreună cu partenerul sub aşternuturi. Este posibil ca oamenii să te judece prin prima sincerităţii tale debordante, aşa că păstrează detaliile picante doar pentru cele mai bune prietene, dacă nu te poţi abţine.

Problemele personale

Dacă vei dezvălui colegilor tăi problemele cu care te confrunţi acasă, nu vei rezolva mare lucru. Doar vei simţi că te compătimesc, iar unii dintre ei pot cleveti, nu neapărat cu rea intenţie. Este bine să te detaşezi de problemele personale pentru că mai mult îţi faci rău şi nici nu vei mai putea da randament la serviciu.

Problemele de sănătate

Un alt subiect pe care ar fi recomandat să îl eviţi, mai ales dacă relaţiile de colegialitate sunt tocmai cele mai apropiate, este sănătatea. Şi asta nu pentru că ar trebui să te ruşinezi dacă ai o problemă, ci mai degrabă pentru a nu îi face pe colegii tăi să te privească într-una cu milă sau nu mai aibă încredere atât de mult în capacitatea ta de lucru. Cel mult, vorbeşte cu şeful tău şi spune-i că îl rogi ca o perioadă să te înţeleagă dacă nu te vei simţi prea bine, deoarece ai o problemă de sănătate.