Combinaţii alimentare de evitat

Fie că sunt acasă sau iau masa în oraş, la restaurant, oamenii au anumite preferinţe atunci când vine vorba de alegerile alimentare. Cei mai mulţi consumă la o masă o mâncare cu un conţinut ridicat de proteine, urmată de un desert sau de un suc acidulat. Combinaţia dintre un aliment bogat proteic şi o băutură acidulată, plină de zahăr şi E-uri afectează metabolismul. Dacă vorbim de un obicei pe termen lung, acesta poate duce la apariţia obezităţii.

Dulciurile – gustoase, dar periculoase

Dulciurile care conţin o cantitate mare de zahăr sau de îndulcitori care nu s-ar găsi în mod obişnuit într-un aliment natural nu sunt deloc prietenoase cu sănătatea sau cu silueta ta. În plus, un consum ridicat de dulciuri duce la încetinirea metabolismului, determinând astfel stocarea grăsimilor în corp. Poţi consuma ocazional un dulce, având grijă să nu-l mănânci imediat după masă şi acordând atenţie ingredientelor pe care le conţine.

Schimbă obiceiurile alimentare

Elimină din dieta ta produsele care conţin zahăr alb şi înlocuieşte-le pe cele care au în componenţa lor stevia – un îndulcitor natural şi care nu afectează nivelul zahărului din sânge. Când ţi-e poftă de ceva dulce, optează mai degrabă pentru un fruct şi consumă-l la cel puţin o oră distanţă după ce ai mâncat. Zaharurile conţinute din fructe pot determina putrefacţia cărnii din stomac şi din intestine, care poate cauza apariţia candidei sau a altor afecţiuni.