Exerciţiile Kegel aduc beneficii femeilor, deoarece cresc plăcerea din timpul actului sexual şi facilitează orgasmul. Trebuie să ştiţi că acestea au efect şi asupra bărbaţilor, care pot avea erecţii mai puternice, orgasme mai dese şi mai intense şi pot reuşi să îşi controleze erecţia, chiar dacă au trecut de "prima tinereţe".

Aşadar, domnilor, nu vă sfiiţi să le încercaţi! De la mai multă încredere în dormitor până la orgasmul multiplu, exerciţiile Kegel sunt calea regală. Nici un alt tip de exerciţii nu sporesc în mod atât de direct sănătatea şi performanţa sexuală.

Pe lângă beneficiile resimţite la nivel intim, exerciţiile Kegel mai au şi alţi aşi în mânecă. Iată ce benedicii aduc exerciţii Kegel.

Exerciţii Kegel pentru bărbaţi

Încordează-ţi muşchiul folosit la ejaculare, că şi cum ai vrea să opreşti jetul urinar, şi menţine-l aşa timp de trei secunde. Eliberează-l şi relaxează-te apoi timp de alte trei secunde. Execută trei seturi a câte 15 repetări pe zi.

Iată alte patru exerciţii fizice care îţi îmbunătăţesc viaţă sexuală şi pe care fiecare bărbat ar trebui să le facă, potrivit Made Man.

1. Exerciţii cardio

Dacă îţi întăreşţi sistemul cardiovascular, inima va avea o capacitate mai bună de a pompă sângele în corp şi vei putea avea un act sexual mai lung. Iar pentru acest lucru este indicat să faci cel puţin 20 de minute de exerciţii cardio (de orice fel), în trei zile din săptămână.

2. Flotări

Dacă ţi se pare greu să execuţi flotări clasice, începe prin a execută unele sprijinit de perete. După ce vei dobândi mai multă rezistenţă, începe să lucrezi şi flotări clasice, în care corpul stă sprijinit de podea, pe palme şi vârfurile de la picioare. Execută trei seturi a câte 12-15 flotări clasice pe zi, pentru a capătă rezistenţă, iar rezultatul se va vedea în pat.

3. Abdomene şi "poduri"

Muşchii abdominali au un rol esenţial în actul sexual, pentru a-i întări fiind de preferat să execuţi zilnic 3-5 seturi de abdomene clasice, a câte 15-20 de repetări.

4. Tractiuni şi împingeri

Orice exerciţiu de tracţiune şi împingere îţi va creşte controlul în pat. Mergi la o sala de fitness şi caută aparatul necesar pentru tractiuni laterale, împingeri laterale şi fluturări la aparat şi execută trei seturi a câte zece exerciţii din fiecare. Iar dacă vrei că acestea să aibă şi un rol cardio, execută-le într-un circuit, fără pauză între ele.

Sursă: bzi.ro