Dacă doreşti să te antrenezi seara, specialiştii recomandă exerciţiile de intensitate mică sau moderată: „Exerciţiile de intensitate scăzută înainte de culcare, oferă beneficii pentru sănătate, fără să crească ritmul cardiac şi temperatura corpului. Printre activităţile care îţi pot pregăti corpul şi mintea pentru somn se numără pilates-ul şi stretching-ul, iar printre activităţile moderate, care cresc moderat ritmul cardiac, se află: mersul pe jos, mersul cu bicicleta statică sau înotul. De asemenea yoga este benefică înainte de culcare pentru că ajută corpul să se relaxeze pentru somn‟, subliniază specialistul.

Potrivit experţilor te poţi antrena oricând în afara celor 90 de minute, înainte culcare, fără ca acest lucru să aibă consecinţe negative asupra somnului. Un studiu publicat în „Sleep and Biological Rhytms‟ a constatat că persoanele care au făcut mişcare după-amiază au avut somn mai bun. Potrivit rezultatelor, 70% dintre persoanele care au făcut mişcare între orele 16:00 - 18:00 au raportat o uşurinţă mai mare în a adormi, 66% au raportat că au adormit mai profund, iar 65% au spus că s-au trezit simţindu-se mai bine.

Sursă foto: Shutterstock