La cea de-a cincea ediţie a evenimentului #PeToc, şase utilizatori de Instagram au pregătit concursuri pe conturile lor şi aşteaptă să-şi premieze fanii cu vouchere FashionUP, cu valori cuprinse între 150 şi 300 de lei.

„O femeie cu atitudine, care poartă tocuri şi îşi asumă feminitatea, are puterea să realizeze lucruri extraordinare. Evenimentul #Pe Toc este despre pantofii cu toc pe care îi purtăm cu eleganţă şi încredere la birou, sau la fiecare eveniment important din viaţa noastră, dar mai este şi despre forţa interioară care ne împinge să facem lucruri neaşteptate, despre puterea de a zâmbi, chiar şi atunci când lucrurile nu au ieşit cum le-am planificat, de a iubi şi de a-i susţine pe cei care au nevoie, fără a le cere nimic în schimb, spune Mira Anghelescu, directorul de operaţiuni FashionUp, care a dezvoltat acest proiect.

În cei 10 ani de comerţ online, FashionUP şi-a lărgit oferta pe zona de lifestyle pentru întreaga familie, de la îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, până la produse de îngrijire personală şi obiecte de decoraţiuni. Astăzi, magazinul comercializează peste 1.000 de branduri naţionale şi internaţionale.

FashionUP este prezent în România, Bulgaria şi Ungaria.