Produsele Polti, acum mai accesibile datorită partenerilor (P)
Polti, prima companie europeană producătoare de electrocasnice Eco, s-a asociat cu cele mai importante magazine online din ţară noastră, făcând astfel produsele sale mult mai uşor accesibile.
eMag,Altex,Clickshop,Cel.ro,Domo,Evomag,Elefant.ro,Covera,TeamDeals şi Vivre sunt nume sonore pe segmentul de vânzări online din România cu care Grupul Polti s-a asociat în ţară noastră. Astfel,prin intermediul acestor parteneriate,produsele de înalta calitate Polti sunt mult mai vizibile şi mult mai simplu de achiziţionat de către doritori,astfel încât ele au şansă să ajungă în casele cât mai multor români. Dintre acestea enumerăm:sisteme pentru curăţenia casei,staţii de călcat,aspiratoare cu abur sau cu filtrare prin apă şi espressoare,toate produse la standarde de calitate europeană şi care le sunt oferite clienţilor la cele mai accesibile preţuri. Acordurile încheiate cu marii retaileri de pe piaţă sunt în beneficiul consumatorilor,întrucât procesul de testare/cumpărare/livrare este în acest fel mult simplificat.
Polti a ales drept parteneri branduri precum eMag,Altex,Clickshop,Cel.ro,Domo,Evomag,Elefant.ro,Covera,TeamDeals şi Vivre tocmai pentru că aceşti importanţi retaileri de pe piaţă românească împărtăşesc aceleaşi valori precum grupul internaţional Polti,având principii comune care se focusează pe satisfacerea clienţilor,pe furnizarea de produse fiabile şi pe asigurarea de preţuri accesibile.
Polti are convingerea că strategia de a încheia acorduri cu magazinele online se va dovedi câştigătoare,cu atât mai mult cu cât ele nu sunt concurenţii,ci partenerii brandului. „Ne dorim să adăugăm valoare reală experienţei online de cumpărare către clienţii noştri prin aceste parteneriate cu cei mai importanţi jucători online din România”,susţine Relu Paraschiv,CEO LDP Consulting &Distribution,partenerul oficial al Grupului Polti în România .
Polti,inventatorul staţiilor de călcat,se află în România de peste 7 ani. Brandul este renumit pentru respectul deosebit faţă de mediu pe care şi l-a însuşit,produsele pe care le dezvoltă fiind realizate pe baza materialelor reciclabile,nepoluante.