Alex Rodriguez sare în ajutorul bărbaţilor cu cearcăne! Ce produs a lansat pe piaţă fostul iubit al lui J-Lo
În urma despărţirii de Jennifer Lopez, fostul jucător de baseball, Alex Rodriguez, a început o nouă afacere cu care îşi doreşte să dea lovitura în industria cosmetică.
Alex Rodriguez s-a transformat într-un antreprenor pregătit să îi ajute pe bărbaţii care au probleme cu cearcănele şi cu tenul. Fostul jucător de baseball a lansat, de curând, o linie de produse de machiaj pentru bărbaţi, de care este foarte mândru.
Cu ce produs cosmetic vrea să dea lovitura
Aflat în campania de promovare a produselor sale, Alex Rodriguez a dezvăluit că primul produs din linia sa de produse cosmetice este un anticearcăn, numit „Blur Stick‟, descris ca „o soluţie pentru îngrijirea pielii dezvoltată special pentru bărbaţi‟. Produsul este disponibil în opt nuanţe diferite şi este ambalat în tuburi de culoare gri, de dimensiuni mici.
Spre deosebire de fotografiile cu care Alex Rodriguez ne-a obişnuit, în ipostaza de jucător de baseball, de data aceasta vedeta a schimbat strategia şi apare în fotografii, în timp ce se uită într-o oglindă şi îşi aplică corectorul pe obraji: „Am vrut să realizez un produs care să rezolve o problemă cu care mă confruntam în fiecare zi. În timp ce mergeam de la o întâlnire la alta, aveam nevoie de un produs rapid şi uşor în rutina mea de îngrijire pentru a ascunde petele sau umflăturile provocate de bărbierit. Testează-l şi vei fi surprins de cât de bine ţi se va potrivi!‟, a scris Alex Rodriguez, pe pagina de Instagram.
Bărbaţii sunt tot mai interesaţi de cosmetice
În Occident, interesul bărbaţilor pentru produsele pentru machiaj este în creştere, mai ales în rândul consumatorilor din Generaţia Z, arată CNN.com. Un sondaj realizat în anul 2019, de „Morning Consult‟ a constatat că o treime dintre bărbaţii americani ar folosi produse cosmetice cu încredere. Din acest motiv, marii producători de produse cosmetice au lansat pe site-urile lor produse de machiaj pentru bărbaţi, precum: gel pentru sprâncene, produse anti-îmbătrânire şi diverse creme: „Vânzările de machiaj pentru bărbaţi au crescut cu o treime în ultimul an. Acest lucru se datorează schimbării atitudinii faţă de îngrijirea pielii şi o conştientizare crescută pentru importanţa produselor anti-îmbătrânire. Clienţii noştri sunt interesaţi în special de produsele care acoperă petele de pe piele, semnele cauzate în mare parte din cauza oboselii din timpul pandemiei”, declară directorul de vânzări Sam Kershaw, pentru CNN.
Directorul de vânzări a sugerat că pandemia le-a oferit bărbaţilor oportunitatea de a experimenta mai mult ca niciodată produsele de îngrijire a tenului, în confortul propriei case: „Pe lângă machiaj, am văzut în această perioadă măşti pentru faţă cu LED-uri şi cu multe alte tipuri de exfoliante‟. Totodată, pe Youtube există o mulţime de tutoriale de machiaj pentru bărbaţi, care fac furori în mediul online şi au milioane de vizualizări.
Sursă foto: Shutterstock, Instagram