Când „vânătorii de inimi“ îţi caută jumătatea

1 54979 original jpg jpeg

Găsirea unui partener de viaţă nu-i o treabă uşoară dacă eşti o femeie ocupată. Numeroase doamne apelează la „vânătorii de inimi“ ai agenţiilor de peţit – care au menirea să le găsească, pe baza unui profil amănunţit, jumătatea.

Dacă visezi la un partener care să semene leit cu actorul Brad Pitt,nimeni nu-ţi garantează că-ţi va găsi vreo sosie a starului în România. Dar poţi apela la o agenţie de peţit dacă vrei să-ţi găseşti un „suflet-pereche“.  Munca nu este uşoară,uneori căutarea durează luni. Conceptul de „matchmaking“ (care s-ar traduce prin „peţit“) este nou pe piaţa românească. Totul se face discret. În schimbul unei taxe lunare,trimestriale sau anuale,doamnele,domnişoarele şi domnii care apelează la aceste servicii beneficiază inclusiv de consiliere psihologică pentru identificarea nevoilor lor reale.

„Caut bărbat matur,sigur pe el,care-şi doreşte o familie“

Cristina,29 de ani,coordonator marketing într-o companie de servicii,recunoaşte că munca de zi cu zi îi mănâncă prea mult timp pentru a-şi face ordine în viaţa personală. În urmă cu doi ani,când a auzit pentru prima oară,de la o prietenă,că există o agenţie cu o astfel de specializare,nu a stat pe gânduri:„Ştiam foarte bine ce-mi doresc:un bărbat matur,sigur pe el,pe care să-l admir şi de la care să am ce învăţa,căruia să-i placă copiii şi să-şi dorească o familie. Ieşisem dintr-o relaţie lungă şi eram pregătită să cunosc pe altcineva. De multe ori,plecam de la birou chiar şi la ora opt-nouă seara... Unde să întâlnesc eu bărbatul potrivit? În trafic,în scara blocului?“,se amuză Cristina.

Şapte profiluri,trei întâlniri... şi-un câştigător

„O prietenă mi-a spus că există servicii în cadrul unei agenţii specializate,că ei fac munca de căutare şi îţi aranjează întâlnirile,iar discreţia este garantată. Nu am avut nicio ezitare,mai ales că prietena mi-a mai făcut o confesiune:şi ea îşi găsise iubitul tot prin intermediul agenţiei“. După 11 luni de colaborare cu agenţia,Cristina a primit şapte profiluri de bărbaţi care corespundeau criteriilor ei şi a mers la trei întâlniri. A treia întâlnire a fost norocoasă. „L-am cunoscut pe Dragoş şi,dincolo de criteriile estetice la care ţineam,a contat cel mai mult chimia dintre noi. Anul acesta ne-am căsătorit şi aşteptăm un copil care se va naşte în primăvară“,relatează Cristina.

Care e diferenţa între o agenţie matrimonială şi una de peţit?

Procesul de înscriere şi selecţie la o agenţie „de peţit“ include şi realizarea unei prezentări video şi analiza compatibilităţii. În plus,spre deosebire de o agenţie matrimonială,agenţia „de peţit“ garantează un număr minim de profiluri compatibile recomandate. Pentru identificarea persoanelor potrivite,o agenţie matrimonială foloseşte doar baza de date,în timp ce o agenţie de „matchmaking“ este specializată în căutarea activă de persoane compatibile,în afara bazei de date. De reţinut că la baza de date a unei agenţii „de peţit“ au acces numai consultanţii acesteia,fiind garantată astfel confidenţialitatea.

simeon stalpnicul png

O nouă şansă la 43 de ani

Camelia (43 de ani),divorţată,cu un copil,de profesie coordonator financiar,este unul din cazurile rare:l-a întâlnit pe actualul partener de la prima recomandare,la prima întâlnire. „Suntem împreună de un an,nu mai avem vârsta la care formalizarea relaţiei este o prioritate,fiecare are deja câte un copil din căsătoriile anterioare. Tot ce-mi doresc este să realizăm lucruri frumoase amândoi,să păstrăm armonia şi echilibrul din viaţa şi relaţia noastră ca până acum“,a povestit relaxată Camelia,care precizează că cei doi băieţi ai lor,de vârste apropiate,10,respectiv 12 ani,se înţeleg foarte bine şi nu au rivalităţi specifice băieţilor.

Cine apelează la peţitori?

Oana Totora,cofondator al agenţiei „Umbrella for Two“,face un profil al celor care apelează la serviciile sale:

-Femeile reprezintă 65% din clienţi.-Majoritatea clienţilor au vârste cuprinse între 30-45 de ani. Sub vârsta de 30 de ani sunt mai multe femei,iar peste 45 de ani sunt majoritari bărbaţii.-Există şi clienţi străini:5%,câteva cazuri fiind reprezentate de femei.-37% din clienţi sunt femei divorţate.-62% din femei nu au fost niciodată căsătorite.-Cele mai multe doamne au un stil de viaţă activ şi îşi doresc o relaţie serioasă de cuplu pe termen lung.-Preocupările lor sunt diverse. Îmbină activităţi dinamice (plimbări,mers în vacanţe de două ori pe an) cu cele intelectuale sau sociale (prieteni,film,lectură etc.).-Sunt preocupate de aspectul fizic şi de sănătate.-Sunt persoane interesate de dezvoltare personală,se informează constant.-Îşi doresc să aibă lângă ele bărbaţi cu un statut social,profesional şi educaţional similar,care să le împărtăşească stilul de viaţă,hobby-urile,pasiunile şi bucuriile.



Recente

Menopauza jpg
Ireland Baldwin jpg
Pamela Anderson carieră  foto   Shutterstock jpg
Papa Benedict  sursa   Shutterstock jpg
Iti place muzica live Iata top 3 restaurante pe care nu trebuie sa le ratezi in Bucuresti jpg
zi norocoasa shutterstock 1937419057 jpg
Regé Jean Page jpg
Partea nevazuta a povestilor care ti au bucurat copilaria  Sursa foto shutterstock 1983165296 jpg
Copiii Angelinei Jolie jpg
Dans jpg
jucării sexuale  foto   Shutterstock jpg
Michael Jackson, Diana Ross  sursa   Shutterstock, Instagram jpg
Lisa Loring  jpeg
Top 3 zodii ai caror nativi sunt buni povestitori  Sursa foto shutterstock 407827774 jpg
Piele somon jpg
SAGA jpg
Jennifer Lopez, anastasia Soare  sursa   Instagram jpg
Tom Cruise jpeg
Magda Vasiliu (5) jpg
Regele Charles al III lea  Sursa foto shutterstock 765355024 jpg