Cum să ai picioare mai subţiri

remedii pentru picioare umflate jpeg

Picioarele tonfiate, subţiri sunt visul oricărei femei. Cu ajutorul exerciţiilor de fitness, poţi avea picioare şi coapse tonifiate, într-un timp cât mai scurt. Iată despre ce exerciţii este vorba.

Nu trebuie să mergi la sala de sport ca să faci aceste exerciţii,căci sunt foarte uşor de pus în practică la tine acasă.

Exerciţiul numărul 1

Un exerciţiu simplu,pentru tonifierea picioarelor,dar şi pentru rezistenţă,pe care îl poţi ace acasă:stai în picioare,cu spatele drept,apoi ridică  piciorul drept şi te apleci uşor în faţă,cu privirea înainte.  În acets timp,ţii mâinile întinse,în lateral,pe spate. Respiri şi stai în această poziţie 30-40 de secude,după care revii la poziţia iniţială. Reiei exerciţiul cu celălalt picior ridicat.

Exerciţiul numărul 2

De ajutor pentru tonifierea picioarelor şi a copaselor sunt şi fandările,exerciţii simple,pe care le poţi face oricând. Stai în poziţie verticală,cu mâinile la ceafă şi picioarele uşor depărtate.



Recente

Arnold Schwarzenegger  foto   Shutterstock jpg
Kate Middleton  foto   Shutterstock jpg
Jennifer Lopez  Instagram jpg
Eva Mendes  foto   Shutterstock jpg
actriță pe covorul roșu  sursa   Shutterstock jpg
Frica de zbor jpg
angelina Jolie  foto   Shutterstock jpg
Vedete care sufera de tulburare bipolara  Sursa foto shutterstock 1604341012 jpg
Arnold Schwarzenegger jpg
Copii jpg
Zodiacul pasarilor  Sursa foto shutterstock 2170596575 jpg
3 lucruri pentru care oamenii te judeca atunci cand te vad prima data  Sursa foto shutterstock 660620350 jpg
Apa oxigenata in ureche jpg
Kim Kardashian, Kanye West  sursa   Shutterstock jpg
Regele Charles, Camilla Parker jpeg
Avion jpg
Lisa Bonet, Jason Momoa jpg
Celine Dion  foto   Shutterstock jpg
Kylie Minogue  foto   Shutterstock jpg
Diane Keaton  sursa   Shutterstock jpg