Dieta VIP. Mănâncă în funcţie de forma corpului tău!

1 66508 original jpg jpeg

Nu toţi suntem la fel, iar corpul nostru tinde să depozite acea nesuferită grăsime în locuri diferite. În unele cazuri, victime îi cad pulpele, în altele, abdomenul sau posteriorul. Identifică, aşadar, ce formă are corpul tău şi începe să mănânci într-un mod potrivit pentru aceasta. Kilogramele vor dispărea cât se poate de natural. Sau cât ai zice măr, pară…

Măr

Cei care au acest tip de corp au tendinţa să acumuleze grăsime în special în zona abdomenului,în timp ce picioarele şi braţele se menţin,în general,suple. Vestea bună este că acele kilograme în plus care se aşază,în mod inestetic,chiar pe talie,pot fi eliminate mai uşor decât dacă s-ar depune în alte părţi.

Obiceiuri nesănătoase în dietă:

Dependenţă de gustări care îngraşă,în special dimineaţa şi după masa de prânz.

Cheia slăbirii:

Insulina. Sau,mai exact,echilibrarea nivelului de zahăr din sânge.

Ce să mănânci:

Proteine sănătoase,conţinute de carnea de pui,carnea slabă de vită şi de porc,peşte,alimentele bogate în grăsimi sănătoase,cum ar fi ouăle,avocado,nucile şi seminţele,unt de arahide,uleiul de cocos şi de măsline,brânzeturile bogate în acizi graşi. Nu uita nici de legume precum spanac,kale sau lăptuci.

Ce să elimini:

Cafeaua sau băuturile pe bază de cofeină,care contribuie la creşterea nivelului de insulină din organism,carbohidraţii rafinaţi,batoanele energetice sau iauturile cu fructe.