Emoţiile negative ne fac să cumpărăm cosmetice

1 65228 original jpg jpeg

Ţi s-a întâmplat şi ţie ca după o zi proastă să te „refugiezi” într-un magazin de cosmetice şi chiar să cumperi câteva produse? O echipă de cercetători spanioli a arătat că factorul emoţional cântăreşte mult când alegem cosmetice.

Un studiu recent al unor cercetători spanioli a demonstrat că foarte multe persoane achiziţionează cosmetice nu neapărat pentru utilitatea lor,cât pentru faptul că le face să simtă bine.

Cercetarea se referă la cremele hidratante pentru ten,care combat ridurile şi cele pentru corp,anticelulită.

„Studiul arată că atât aspectul emoţional,cât şi utilitatea cosmeticelor contează când sunt cumpărate astfel de produse. Componenta emoţională are însă un efect mai mare”,declară Vanessa Apaolaza,principalul autor al studiului realizat de Universitatea din Ţara Bascilor.

Potrivit studiului la care au participat 355 de femei cu vârste între 18 şi 50 de ani,cosmeticele reduc sau chiar elimină în unele cazuri senzaţiile de îngrijorare sau de vină legate de lipsa de grijă pentru propria înfăţişare.



Recente

Mariah Carey  foto   Shutterstock jpg
Pavel Bartoș jpg
Angelina Jolie, îngrijirea tenului, dermatolog  foto   Shutterstock jpg
shutterstock 652113901 jpg
cover Culoarea anului 2025 e aici! Află de la Grup Transilvae cum să o integrezi în creațiile tale jpg
7 charlize theron shutterstock 536111023 jpg jpeg
Cardi B  Shutterstock jpg
Coperta Click! pentru femei Nr  25   2024 jpeg
Khloe Kardashian  sursa foto   Shutterstock jpg
Tânăr și niliniștit  foto   Shutterstock jpg
angelina Jolie  foto   Shutterstock jpg
featured image (3) jpg
Serena Williams  sursa foto   Shutterstock jpg
Miley Cyrus  foto   Shutterstock jpg
1 jamie foxx shutterstock 1325983100 jpg jpeg
Nicole Kidman  foto   Shuttestock jpg
Brad Pitt  foto   Shutterstock jpg
Kim Kardashian  sursa foto   Instagram jpg
las vegas jpg
Jennifer Garner  sursa   Shutterstock jpg