Emoţiile negative ne fac să cumpărăm cosmetice

1 65228 original jpg jpeg

Ţi s-a întâmplat şi ţie ca după o zi proastă să te „refugiezi” într-un magazin de cosmetice şi chiar să cumperi câteva produse? O echipă de cercetători spanioli a arătat că factorul emoţional cântăreşte mult când alegem cosmetice.

Un studiu recent al unor cercetători spanioli a demonstrat că foarte multe persoane achiziţionează cosmetice nu neapărat pentru utilitatea lor,cât pentru faptul că le face să simtă bine.

Cercetarea se referă la cremele hidratante pentru ten,care combat ridurile şi cele pentru corp,anticelulită.

„Studiul arată că atât aspectul emoţional,cât şi utilitatea cosmeticelor contează când sunt cumpărate astfel de produse. Componenta emoţională are însă un efect mai mare”,declară Vanessa Apaolaza,principalul autor al studiului realizat de Universitatea din Ţara Bascilor.

Potrivit studiului la care au participat 355 de femei cu vârste între 18 şi 50 de ani,cosmeticele reduc sau chiar elimină în unele cazuri senzaţiile de îngrijorare sau de vină legate de lipsa de grijă pentru propria înfăţişare.



Recente

marilyn monroe
Halle Berry  jpg
Shania Twain  jpg
Cele mai distrase semne zodiacale  Sursa foto shutterstock 2002731482 jpg
Christina Ricci  foto   Shutterstock(1) jpg
Lily Allen, Ashton Kutcher, Mila Kunis jpg
Anne Hathaway  jpg
Kate Middleton  foto   Shutterstock jpg
David Beckham jpg
Care este semnatura ta astrala  Sursa foto shutterstock 9917164 jpg
Tom Hardy  foto   Shutterstock jpg
Sharon Osbourne  jpg
Vrăjitorul din Oz jpg
Olivia Munn și copilul ei  foto   Shutterstock, Instagram jpg
Kate Middleton  foto   Shutterstock jpg
Gisele Bundchen  foto   Shutterstock jpg
Meghan Fox  Instagram jpg
Cristiano Ronaldo este in vacanta cu familia  jpg
Bella Hadid  foto   Shutterstock jpg
Keely Brosnan si Pierce Brosnan  jpg