Emoţiile negative ne fac să cumpărăm cosmetice

1 65228 original jpg jpeg

Ţi s-a întâmplat şi ţie ca după o zi proastă să te „refugiezi” într-un magazin de cosmetice şi chiar să cumperi câteva produse? O echipă de cercetători spanioli a arătat că factorul emoţional cântăreşte mult când alegem cosmetice.

Un studiu recent al unor cercetători spanioli a demonstrat că foarte multe persoane achiziţionează cosmetice nu neapărat pentru utilitatea lor,cât pentru faptul că le face să simtă bine.

Cercetarea se referă la cremele hidratante pentru ten,care combat ridurile şi cele pentru corp,anticelulită.

„Studiul arată că atât aspectul emoţional,cât şi utilitatea cosmeticelor contează când sunt cumpărate astfel de produse. Componenta emoţională are însă un efect mai mare”,declară Vanessa Apaolaza,principalul autor al studiului realizat de Universitatea din Ţara Bascilor.

Potrivit studiului la care au participat 355 de femei cu vârste între 18 şi 50 de ani,cosmeticele reduc sau chiar elimină în unele cazuri senzaţiile de îngrijorare sau de vină legate de lipsa de grijă pentru propria înfăţişare.



Recente

featured image (1) jpg
8409091 jpg
WhatsApp Image 2025 12 14 at 22 24 03 jpeg
Christina Aguilera  foto   profimedia 1024617947 jpg
Prințul Harry  foto   Profimedia jpg
Keira Knightley  foto   profimedia 0969598416 jpg
945c4020 2138 4bff b8ba 1c91f6160dad jpg
Georgina Rodriguez  foto   Profimedia jpg
Britney Spears  sursa foto   Profimedia jpg
Angelina Jolie  foto   TIME, Profimedia jpg
Madonna  foto   Instagram jpg
Rob Reiner  foto   Profimedia jpg
Singur acasă  foto   Profimedia jpg
Cliff Richards  foto   Profimedia jpg
DSC00189 jpeg
Craciunul Nordului jpg
Iulia Vântur   Colinde, Corinde jpeg
Copy of Poster atractii SM 3 jpg
Ducesa Meghan Markle  sursa foto   Profimedia jpg
Jennifer Aniston, Justin Theroux  foto   Profimedia jpg