Emoţiile negative ne fac să cumpărăm cosmetice

1 65228 original jpg jpeg

Ţi s-a întâmplat şi ţie ca după o zi proastă să te „refugiezi” într-un magazin de cosmetice şi chiar să cumperi câteva produse? O echipă de cercetători spanioli a arătat că factorul emoţional cântăreşte mult când alegem cosmetice.

Un studiu recent al unor cercetători spanioli a demonstrat că foarte multe persoane achiziţionează cosmetice nu neapărat pentru utilitatea lor,cât pentru faptul că le face să simtă bine.

Cercetarea se referă la cremele hidratante pentru ten,care combat ridurile şi cele pentru corp,anticelulită.

„Studiul arată că atât aspectul emoţional,cât şi utilitatea cosmeticelor contează când sunt cumpărate astfel de produse. Componenta emoţională are însă un efect mai mare”,declară Vanessa Apaolaza,principalul autor al studiului realizat de Universitatea din Ţara Bascilor.

Potrivit studiului la care au participat 355 de femei cu vârste între 18 şi 50 de ani,cosmeticele reduc sau chiar elimină în unele cazuri senzaţiile de îngrijorare sau de vină legate de lipsa de grijă pentru propria înfăţişare.



Recente

DSC00189 jpeg
Craciunul Nordului jpg
Iulia Vântur   Colinde, Corinde jpeg
Copy of Poster atractii SM 3 jpg
Ducesa Meghan Markle  sursa foto   Profimedia jpg
Jennifer Aniston, Justin Theroux  foto   Profimedia jpg
Amanda Batula, Kyle Cooke  foto   Profimedia jpg
Regina Elisabeta  foto   Profimedia jpg
kim kardashian lenjerie intima blana instagram jpg
Cher  foto   Profimedia jpg
Old Money vs  Quiet Luxury   diferența reală și cum alegi estetica ce ți se potrivește jpg
Sarah Paulson, Diane Keaton  foto   Profimedia jpg
Jennifer Lopez  sursa foto   Instagram jpg
Brian McKnight   foto   Profimedia jpg
Miley Cyrus  foto   Profimedia jpg
kortnee greenfield d9ystsaiOW8 unsplash jpg
Coperta Revista Click! pentru femei Nr 25 2025 jpeg
Meghan Markle  sursa foto   Profimedia jpg
clickpentrufemei ro pexels cristian rojas 8459365 jpg
Kim Catrall  foto   Profimedia jpg