Idei de mic-dejunuri pentru o piele sănătoasă

1 63934 original jpg jpeg

În funcţie de ceea ce mănânci, alimentele pot avea un efect pozitiv sau negativ asupra pielii tale. Aşadar, iată câteva idei pentru micul dejun, considerat a fi cea mai importantă masă a zilei.

Omletă în stil italian

Roşiile oferă omletei o aromă deosebită,dar contribuie şi la menţinerea sănătăţii pielii. Acestea se numără printre cele mai importante legume care au un impact pozitiv asupra pielii,deoarece previn arsurile solare,îmbunătăţesc cantitatea de colagen şi reduc roşeaţa.

Fulgi de ovăz cu fructe şi miere

Fulgii de ovăz se numără printre cele mai sănătoase alimente,motiv pentru care ar trebui incluşi în meniul micului dejun. În combinaţie cu fructe şi puţină miere,fulgii de ovăz combat acneea,una dintre afecţiunile comune ale tenului.

Pizza cu ouă şi spanac

Pizza nu este întotdeauna rea pentru organism,mai ales dacă optezi pentru ingrediente sănătoase,care pe lângă faptul că nu îţi pun în pericol silueta,îţi protejează şi pielea. Vitamina A din compoziţia spanacului contribuie la regenerarea celulelor de la nivelul pielii,în timp ce proteinele din compoziţia ouălelor menţin în limite normale cantitatea de colagen,îmbunătăţind astfel elasticitatea pielii.

Plăcintă cu mere şi nuci

Aceste plăcinte preparate din făină integrală sunt bogate în proteine şi puţine grăsimi,ingredientele potrivite pentru un mic dejun sănătos. Prin adăugarea nucilor şi merelor,plăcinta devine o sursă bogată de acizi graşi Omega 3,care contribuie la menţinerea sănătăţii pielii.

Brioşe cu banane şi ciocolată neagră

Delicioase şi hrănitoare,brioşele cu banane şi ciocolată neagră îţi încântă papilele gustative şi totodată,îţi hidratează pielea. Studiile arată că în compoziţia ciocolatei negre se găsesc anumiţi compuşi care hidratează pielea,prevenind degradarea acesteia. Însă,nutriţioniştii recomandă consumul moderat de brioşe,întrucât sunt bogate în zahar,iar prea mult zahăr nu face bine pielii.

Shake din ceai verde,afine şi banane

Este ideal pentru zilele în care nu ai timp să iei un mic dejun consistent. Un shake pe bază de ceai verde,afine şi banane previne afeciunile cardiovasculare,intensifică metabolismul şi protejează pielea împotriva razelor ultraviolete. De asemenea,studii recente arată că această băutură poate preveni apariţia cancerului de piele.