Păstrează-ţi pielea strălucitoare în sezonul rece!

1 65867 original jpg jpeg

Ai pielea uscată, palidă şi lipsită de viaţă? Iarna îşi poate lăsa amprente asupra pielii şi pentru a o proteja trebuie să consumăm anumite alimente.

Iată ce alimente ne ajută să avem pielea strălucitoare în sezonul rece:

1. Uleiul de măsline

Uleiul de măsline conţine substanţe nutritive,cum ar fi vitaminele A şi E,precum şi acizi graşi. Aceste proprietăţi care ajută la hidratarea pielii şi îi menţine supleţea şi flexibilitatea. În plus,este bogat în antioxidanţi care elimină radicalii liberi şi previn uscarea pielii.

2. Avocadoul

Avocadoul conţine substanţe nutritive,cum ar fi vitaminele A,C şi E. Conţine grăsimi mononesaturate,care ajută pielea să reţină umezeala. Avocadoul este considerat un depozit de minerale care sunt esenţiale pentru o piele sănătoasă.

3. Grepfrutul

Acesta este bogat în vitamina C,vitamină care luptă împotriva multor boli de piele. Grepfrutul este bogat în licopen,o substanţă chimică care ajută la menţinerea pielii netede şi catifelate şi o protejează de razele UV.

  

4. Broccoli

Acesta este o legumă cruciferă,care este bună pentru piele. Este bogat în vitaminele A şi C. Vitamina A ajută la menţinerea pielii sănătoase şi reduce cicatricile. Vitamina C ajută la menţinerea producţiei de colagen. Broccoli conţine şi vitamina B care ajută la reducerea petelor uscate.

  5. Morcovul    

Acesta este unul dintre cele folosite legume pentru piele în sezonul de iarnă. Este bogat în vitamina A,precum şi alţi antioxidanţi,care ajută la menţinerea unei pielii sănătoase şi strălucitoare. Aceşti antioxidanţi luptă împotriva ridurilor. Morcovii conţin şi licopen,care protejează pielea de razele dure ale soarelui.

6. Spanacul

În afară de a fi o sursă bogată de fier,spanacul este un alt must-have,dacă vrei pentru pielea strălucitoare. Verdele frunze sunt un depozit de nutriţie. Acesta conţine vitaminele A şi C,precum şi antioxidanţi care combat tot felul de infecţii ale pielii. Spanacul este bogat în fier şi luptă împotriva anemiei şi dă culoare pielii palide.

7. Migdalele

Migdalele sunt emoliente naturale care hidratează pielea şi previne uscarea. Ele sunt bogate în vitamina E,care ajută la protejarea pielii de razele UV ale soarelui. Migdalele conţin antioxidanţi,care combat semnele de îmbătrânire asupra pielii.

  8. Somonul    

Una dintre cele mai bune remedii pentru pielea uscată sunt acizi graşi omega 3. Peştele gras,cum ar fi somonul este o sursă bogată de acizi graşi omega 3 şi vitamina D. Ambele sunt benefice pentru piele.

  9. Ceaiul verde    

Ceaiul verde este unul dintre cele mai bune alimente disponibile de pe planetă,şi nu e de mirare că este plin de antioxidanţi,care elimină radicalii liberi şi previne uscarea pielii. Antioxidanţii ajuta la reducerea liniilor fine şi a ridurilor.

  10. Ciocolata neagră    

Cine nu iubeşte ciocolata neagră! Este una dintre cele mai bune alimente pentru a menţine pielea. Acesta conţine flavonoli care ajută pielea să strălucească,chiar şi în timpul iernii aspre. Acesta oferă protecţie solară pentru pielea în mod natural.Pentru a avea o piele de invidiat în această iarnă,include în dieta zilnică aceste alimente.