Sarah Jessica Parker a făcut o avere de 150 de milioane de dolari din vânzarea de pantofi. Ce alţi actori scot bani frumoşi din pasiunile lor
Unele vedete, cu toate că au grijă să fie mereu în centrul atenţiei, îşi gestionează paralel şi afacerile de milioane de dolari.
Tendinţa celebrităţilor care au făcut o carieră pe baza talentului lor actoricesc sau muzical şi-au găsit timp şi pentru a se concentra asupra afacerilor lor care au fost clădite pe pasiuni şi care au crescut exponenţial de-a lungul anilor. Celebrităţile îşi valorifică faima şi popularitatea pentru a lucra în domenii comerciale profitabile. Celebrităţile tind să atragă atenţia instantanee a presei, ceea ce sporeşte numele mărcilor pe care le-au creat. Una dintre cele mai importante părţi ale asumării de riscuri este capacitatea de a fi confortabil cu un eventual eşec. Directorii executivi care sunt şi artişti tind să fie flexibili şi motivaţi în profesia lor şi oferă produse şi servicii de care toată lumea se poate bucura.
De la produse vestiementare sau încălţăminte, produse de îngrijire a pielii, branduri de modă şi soluţii pentru un stil de viaţă mai bun, vedetele şi-au extins aria de acoperire către fanii lor prin transformarea erei digitale. În timp ce unele vedete au avut succes şi şi-au lăsat deoparte cariera de actorie, altele au reuşit să aibă grijă de amândouă.
Sarah Jessica Parker a devenit un exemplu în modă
La începutul anilor 2000, după lansarea ei în serialul „Sex and the City”, în rolul Carrie Bradshaw, Parker a devenit un model de urmat în materie de fashion. Şi-a canalizat energia în lansarea mărcii sale de pantofi care-i poartă numele şi are două magazine în SUA. De asemenea, are o linie de parfumuri SJP Beauty şi este directorul editorial al unui buletin informativ de frumuseţe. Brandul ei a obţinut o valoare netă de 150 de milioane de dolari.
Gwenyth Paltrow deţine brandul Goop
Pe lângă faptul că este o actriţă de succes, Gwenyth Paltrow este cunoscută pentru brandul ei de stil de viaţă Goop.
Lansat în 2008, Goop a acumulat o valoare netă de peste 250 de milioane de dolari. Goop a devenit un imperiu pentru wellness şi stil de viaţă.
Jessica Alba vinde produse pentru îngrijirea bebeluşilor
Este una dintre cele mai importante celebrităţi devenite antreprenori. După ce a jucat în mai multe filme, Alba a decis să se aventureze în lumea afacerilor prin lansarea „The Honest Company”.
Compania vinde produse pentru îngrijirea bebeluşilor şi pentru stilul de viaţă. Începând din iunie 2021, The Honest Company este evaluată la peste 1 miliard de dolari.
Reese Witherspoon are îmbrăcăminte la preţuri accesibile
Răsfăţata de la Hollywood s-a inspirat din originile ei sudice pentru a-şi lansa marca de modă Draper James. Numită după bunicii ei, Draper James oferă îmbrăcăminte la preţuri accesibile.
Witherspoon a lansat un magazin online în mai 2015, iar produsele sale s-au vândut la doar câteva ore după lansare. Marca are o valoare netă solidă de 200 de milioane de dolari.
FOTO: Shutterstock