Siliciul, mineralul care te menţine tânără

1 68627 original jpg jpeg

Cunoscut sub numele de "mineralul frumuseţii", siliciul susţine producţia de colagen la nivelul tuturor ţesuturilor din organism, incluzând tendoanele şi cartilajele. Astfel, durerile sunt reduse, iar arterele îşi păstrează flexibilitatea.

De asemenea,cercetătorii au descoperit că nivelul crescut de siliciu în sânge previne astuparea arterelor şi,implicit,formarea de plăci de grăsimi pe pereţii vaselor sangvine.Mai mult,siliciul menţine sănătatea părului,a unghiilor şi a oaselor.Fără siliciu,calciul nu se depune acolo unde este nevoie,ducând astfel la calcifierea tesuturilor subţiri,a pereţilor arterelor şi a inimii. În ceea ce priveşte procesul de îmbătrânire,oamenii de ştiinţă au descoperit că persoanele care au suficient siliciu în organism au un risc mai scăzut de a îmbătrâni prematur.Surse bogate în siliciuCoada calului este o plantă bogată în siliciu,care este folosită de secole pentru tratarea diferitelor afecţiuni. Însă,recent cercetătorii au descoperit că această plantă poate încetini procesul de îmbătrânire,datorită conţinutului de siliciu.În ceea ce priveşte alimentele,surse bogate în siliciu sunt:cerealele integrale nerafinate,castraveţii,merele,portocalele,lămâile,strugurii,stafidele,migdalele,alunele,nucile,seminţele,varza,morcovii,dovleacul,fasolea verde,ceapa,păstârnacul,urzicile şi ridichiile.

Nutriţioniştii estimează că un adult ar avea nevoie de 20-30 mg pe zi.



Recente

pahare   shutterstock 2155428393 jpg
Bradley Cooper si Lea jpeg
Nunta jpg
Beyonce jpg
Superman   Dean Cain png
miss universe australia jpg
jaclyn smith actrita jpg
Sunete jpg
Kim Kardashian jpg
pretentios   shutterstock 2153636113 jpg
Untold jpg
Elena Ghica Dora d'Istria 4 jpeg
Competitie jpg
Longevitate jpg
Quokka   animal jpg
Facebook jpg
elvis jpg
Suzanne Somers 2 shutterstock 537518347 jpg
muzica   chitara   guitars gcfe5d960e 1280 jpg
Zishe Breitbart jpeg