Trucuri pentru un păr sănătos

1 72384 original jpg jpeg

Părul uman creşte greu. La orice altă perioadă, aproximativ 90 % din părul nostru creşte, în timp ce restul stă într-o fază aşa numită telogen care durează de la două până la şase luni, înainte de a cade. Proces care se repetăo dată la trei luni.

Iată de ce creşte greu părul:

Celulele părului au două funcţii de viteză de creştere în organism,doar după cele ale măduvei osoase,astfel încât părul este primul sensibil la reacţii streso-genice şi poate alerta simptomele unor boli.Structura părului,care,deşi nu se poate schimba peste noapte sau să crească,poate să influenţeze creşterea părului,care să fie mai gros şi sănătos. Pentru a realiza acest lucru,trebuie să faci unele schimbări în modul de viaţă.

În primul rând-Ar trebui să bem cel putin 8 pahare de apă pe zi

O clinică pentru probleme ale părului recomandă consumarea de 9 căni de apă la femeile adulte. Apa este vitală pentru păr,pentru că distribuie toate substanţele nutritive necesare pentru toate celulele şi ţesuturile din organism şi permite curăţarea organismului de toxine.

În al doilea rând-Ar trebui să consumăm proteine slabe

Părul este format din cheratină şi aminoacizi. De fapt,părul este realizat din cheratină,astfel încât produsele alimentare ar trebui să fie bogate în proteine luate din alimente,cum sunt peştele,pieptul de pui,laptele degresat,soia şi albuşul de ou.

În al treilea rând – Ar trebui să renunţăm la fumat

Într-un studiu realizat de echipa medicală de la Universitatea din Michigan,Statele Unite ale Americii,a demonstrat că fumatul afectează reducerea de substanţe nutritive esenţiale în organism,care sunt esenţiale pentru creşterea părului şi pot cauza căderea acestuia. De evitat este şi îndreptarea părului,deoarece căldura va cauza deteriorarea părului.

Dr. Glenn Charles,un specialist în probleme ale părului şi un membru al Asociaţiei Internaţionale de medici specialişti în regenerarea părului,recomandă uscarea părului cu un prosop ori de câte ori este posibil,şi dacă este necesar,folosirea unei plăci şi a unui uscător de păr mai rar. Acest lucru va ajuta părul,pentru a evita stresul nenatural.

În al patrulea rând-Trebuie să luăm multivitamine în fiecare dimineaţă

Cerealele,dacă sunt consumate dimineaţa cu un suc proaspăt stors,vor oferi mai multe vitamine şi minerale,care sunt necesare pentru un păr sănătos. Multivitaminele vor suplimenta organismul cu substanţe nutritive care sunt deficiente sau este greu de a le absorbi. Deficienţa de vitamine,minerale,proteine şi alte elemente nutritive pot provoca subţierea firului de păr.



Recente

Menopauza jpg
Ireland Baldwin jpg
Pamela Anderson carieră  foto   Shutterstock jpg
Papa Benedict  sursa   Shutterstock jpg
Iti place muzica live Iata top 3 restaurante pe care nu trebuie sa le ratezi in Bucuresti jpg
zi norocoasa shutterstock 1937419057 jpg
Regé Jean Page jpg
Partea nevazuta a povestilor care ti au bucurat copilaria  Sursa foto shutterstock 1983165296 jpg
Copiii Angelinei Jolie jpg
Dans jpg
jucării sexuale  foto   Shutterstock jpg
Michael Jackson, Diana Ross  sursa   Shutterstock, Instagram jpg
Lisa Loring  jpeg
Top 3 zodii ai caror nativi sunt buni povestitori  Sursa foto shutterstock 407827774 jpg
Piele somon jpg
SAGA jpg
Jennifer Lopez, anastasia Soare  sursa   Instagram jpg
Tom Cruise jpeg
Magda Vasiliu (5) jpg
Regele Charles al III lea  Sursa foto shutterstock 765355024 jpg