Legătura dintre Guinness şi St. Patrick ţine de moştenirea culturală a Irlandei, transferată la nivel internaţional, şi este întărită de faptul că berea Guinness promovează buna dispoziţie şi prietenia, oferind prilejul ideal pentru reuniunile între prieteni şi sărbătorirea valorilor comune.

Din Dublin până în Dubai, de la Londra la Lima, de la Sidney la Stockholm şi de la Moscova până la Montserrat, conceptul Guinness pentru St. Patrick’s Day este în acest an „Let’s get together”, un îndemn pentru oameni din toate colţurile lumii să se întâlnească cu prietenii, să se bucure de această sărbătoare globală şi să petreacă în stil irlandez. 

În România sunt pregătite surprize pentru petrecăreţii care vor trece pragul locaţiilor partenere Guinness în perioada 14 - 17 martie 2019. Pentru al doilea an consecutiv, brandul irlandez aflat în portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB) va desfăşura o campanie naţională de „bar-hopping” în seara de 16 martie, ce se va derula în 20 de locaţii speciale Guinness din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.

„An de an, în luna martie, milioane de oameni din toate colţurile lumii, irlandezi şi nu numai, se reunesc la un pint de Guinness pentru a sărbători St. Patrick’s Day, în peste 150 de ţări din lumea întreagă. Ne bucurăm de faptul că şi românii găsesc în St. Patrick’s Day ocazia perfectă de a se destinde după o zi lungă de muncă, ies în oraş cu prietenii şi petrec în stil irlandez, în număr tot mai mare de la un an la altul. Tocmai de aceea, mulţumită reacţiilor pozitive din 2018, invităm consumatorii de bere Guinness şi amatorii de petreceri să ni se alăture pentru al doilea an la rând la sesiunea de «bar-hopping» în locaţiile noastre speciale din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, dar şi în restul ţării, deoarece am pregătit surprize în toate locaţiile partenere astfel încât să ne bucurăm cu toţii de acelaşi spirit irlandez de voie bună”, a spus Paul Markovits, Vice-Preşedinte Marketing URBB.