Omletă în pită

Poţi consuma la masa de dimineaţă o omletă din două ouă preparată în doar o linguriţă de ulei de măsline. Tot ce trebuie să faci este să tai în jumătate o pită din făină integrală de 15 centimetri şi să umpli fiecare bucată cu jumătate din omletă. Poţi acoperi ouăle cu aproximativ 30 de grame de brânză rasă şi sos.

Pizza-chiflă englezească

Ai nevoie de o jumătate de chiflă din făină integrală,pe care să o tai în două şi să o pui la prăjit în puţin ulei de măsline. Fiecare jumătate se acoperă cu sos de roşii,cu brânză mozarella semi-degresată rasă şi un praf de piper roşu. Se pun la cuptor şi se coc la foc mic până când brânza se topeşte.

 Smoothie de banane

Dacă vrei să consumi ceva mai uşor,prepară-ţi o băutură „smoothie" făcută din lapte degresat,iaurt grecesc slab,o banană îngheţată,una sau două linguri de seminţe de in şi una sau două linguri de unt de arahide sau de migdale şi gheaţă.

Brânză de vaci cu cereale şi fructe

Pentru a-ţi prepara acest mic dejun sănătos şi hrănitor,ai nevoie de o jumătate de cană de brânză de vaci fără grăsimi,un sfert de cană de cereale integrale şi un sfert de cană de căpşuni proaspete.