Consumă ceapă

Ceapa conţine o substanţă cunoscută sub numele de quercitină,care are un puternic rol antioxidant,ceea ce înseamnă că neutralizează efectele nocive ale radicalilor liberi din corp. În plus,quercitina creşte nivelul colesterolului «bun» şi îl scade pe cel «rău»,prevenind astfel apariţia problemelor cardiovasculare.

Sfat:Consuma ceapa în stare crudă,simplă,sau în combinaţie cu alte legume,sub formă de salate. Astfel,vei beneficia de efectele pozitive ale substanţelor care se găsesc în compoziţia ei.

Optează pentru gustări pe bază de migdale,fistic şi alune de pădure

Migdalele,fisticul şi alunele de pădure abundă în acizi graşi polinesaturaţi. Aceştia menţin sănătatea arterelor şi a vaselor de sânge,întrucât scad nivelul colesterolului «rău» din sânge.

Sfat:Pentru a preveni creşterea în greutate,cât şi pentru a beneficia de efectele lor pozitive,consumă-le în stare crudă,nu prăjite sau sărate.

Seminţele de schinduf,un alt aliat de nădejde

În compoziţia seminţelor de schinduf se găsesc saponine,care reduc abilitatea corpului de a absorbi grăsimile rele din alimentele pe care le consumi. În plus,seminţele de schinduf ajută şi la reducerea colesterolului şi a trigliceridelor din sânge,graţie fibrelor pe care le conţin din plin.

Sfat:Într-un vas de dimensiune mică,pune 3-4 linguri de seminţe de schinduf şi ţine-le la foc mic până când se prăjesc puţin. Amestecă continuu. După ce s-au mai răcit,mărunţeşte-le bine folosind o râşniţă,apoi adaugă o linguriţă din pudra obţinută într-o jumătate de pahar de apă caldă sau rece. Amestecul se consumă o dată sau de două ori pe zi.