Mai exact, cu sprijinul Fundaţiei Regale Margareta a României, Kaufland România şi Glovo oferă persoanelor de peste 65 de ani şi celor cu dizabilităţi posibilitatea să comande produsele de care au nevoie telefonic, printr-o linie special dedicată lor. Kaufland va asigura livrarea gratuită la domiciliu şi plata ramburs a produselor.

Persoanele vârstnice pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă, între orele 08:30-21:30 şi duminică, între orele 08:30-20:00. Comenzile se pot plasa la o distanţă de maxim şase km faţă de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată.

Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 oraşe din reţeaua Glovo, adică în Bucureşti, Cluj Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa, Sibiu, Arad, Ploieşti, Oradea, Brăila, Galaţi şi Piteşti.

Echipele de voluntari ale Fundaţiei Regale Margareta a României vor lucra împreună cu cele din magazinele Kaufland şi curierii Glovo pentru a pregăti comenzile şi pentru a onora toate livrările în aceeaşi zi şi a-i ajuta astfel pe cei care nu se pot deplasa la cumpărături şi nu folosesc internetul.

Prin serviciul Hotline va fi disponibil un sortiment de 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă şi de curăţenie.

Totodată, Kaufland România rămâne alături de clienţi în această perioadă dificilă şi îi asigură că magazinele vor rămâne deschise şi vor fi în continuare bine aprovizionate.

Magazinele companiei sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienţi şi pentru angajaţi, geamuri de protecţie la casele de marcat, benzi de semnalare a distanţei de siguranţă şi signalistică ce promovează mesajele de prevenţie.