Măcriş

Foile sunt numai bune de pus în salate,mai ales că au un impact mare pentru organismul tău. Sunt recunoscute că reduc deteriorarea ADN-ului celular,şi deci,reduc riscul dezvoltării cancerului.

Măcrişul creşte nivelul de antioxidanţi din organism,un alt mod excelent de a lupta împotriva cancerului şi a altor boli.

 

Sfeclă

Această legume rădăcinoasă oferă numeroase beneficii pentru organism. Are niveluri ridicate de antioxidanţi,efecte anti-inflamatorii şi proprietăţi de detoxifiere. Pentru beneficii majore consumă sfecla crudă,în salate.

 

Citeşte şi:

Slăbeşte 3 kg înainte de concediu

Detoxifiere în 48 de ore

 

Ceaide păpădie

Este considerat a fi o modalitate foarte bună de a curăţa ficatul şi rinichii,şi ajută la reducerea retenţiei de apă.

Acest ceai poate reduce şi colesterolul rău şi-i ajută pe diabetici,prin stabilizarea zahărului din sânge. Unde mai pui că îţi creşte şi imunitatea!

 

Mere

Sunt bogate în pectină şi ajută la eliminarea reziduurilor radioactive din organism. Coaja merelor are un conţinut deosebit de ridicat de pectină. Alte alimente bogate în pectină sunt perele,guava şi fructele citrice.

Merele sunt cunoscute pentru nivelul lor ridicat de pesticide,aşa că recomandat ar fi să găseşti unele organice.

 

Usturoi

Usturoiul este cunoscut pentru că stimulează enzimele hepatice,care ajută la curăţarea organismului de toxine.

Este bogat în alicină şi seleniu,benefice şi ele pentru curăţirea ficatului. În plus,usturoiul poate funcţiona ca un antibiotic natural,„debarasând” organismul de bacterii.

 

Lămâie

Există un motiv bine întemeiat pentru care unii consumă multă apă cu lămâie.

Este bogată în vitamina C,care ajută la stimularea sistemului imunitar şi te protejează de răceli iarna. În plus,acest antioxidant sintetizează toxinele din organism,astfel încât apa din organism să le absoarbă şi mai apoi să fie eliminate prin urină.

Bea puţină apă cu lămâie când te trezeşti sau consumă un gref la micul dejun.